wiigamer Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Hej min dator startar om sig hela tiden (tror att det är ett virus) kommer till nån konstig grej som frågar hur jag vill starta datorn men om jag väljer någon av dom så startar datorn lite och sen så startar den om igen HJÄLP!!!!!!! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Kan du starta datorn i felsäkert läge? Om du kan det bör du försöka avinstallera det du senast installerade eller vad du nu tror kan orsaka felet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 laddade ner ett spel det blev en vit skärm och hängde sig så stängde av datorn med på/av knappen. nej det går inte att starta med felsäkert läge Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 hur kan du skriva detta da lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 hur kan du skriva detta da lolofftopic: Han kanske använder en annan dator, sluta göra onödiga inlägg Intopic: Det har hänt mig, jag fick installera om windows. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 är på en annan dator (min syrras) så jag får inte installera mina spel på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 men asså det kan vara att den upgradderar men gå det inte komma in på datorn fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 det går ju att sätta på datorn men man kommer till ett ställe där man får väla om man vill ta fel säkert läge m.m men ingen av dom valen fungerar. detta hände när jag hade laddat ner spelet Portal från thepiratebay. tror nästan det är ett virus :( (får sluta ladda ner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Detta är ett virus.. jag hade ett likanande virus för inte så länge sen där datorn startades om var 30 min. Jag var tvungen att installera om hela datorn.. Du kan nog inte göra nåt åt det eftersom du inte kan komma in till startmenyn? Så det blir nog en ny dator för dig.. PS: Ladda inte ner spel.. brukar innehålla virus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Men tror man kan stoppa in norton skivan det har jag hört att det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GripenII Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Detta är ett virus.. jag hade ett likanande virus för inte så länge sen där datorn startades om var 30 min. Jag var tvungen att installera om hela datorn.. Du kan nog inte göra nåt åt det eftersom du inte kan komma in till startmenyn? Så det blir nog en ny dator för dig.. PS: Ladda inte ner spel.. brukar innehålla virus De som kommeterar brukar alltid ge dig info. T.ex "VIRUS!!!!" " FAKE!!!!!!" "Doesent work help please?" <-- " Do Blah blah blah and it should be fixed" "Guide here" Okej.Inte för att jag laddar ner men.De brukar scanna filerna och skriva in om de är fina. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 men kan man fixa det med norton skiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.