Shaitan Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 laddade ner ett spel det blev en vit skärm och hängde sig så stängde av datorn med på/av knappen. nej det går inte att starta med felsäkert lägeVarför kan du inte starta i felsäkert läge? Ge en anledning tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 asså vet inte det startar lite sen startar den bara om sig och jag kommer till den där menyn igen säkert nån j*vla virus. så j*vla jobbiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 asså vet inte det startar lite sen startar den bara om sig och jag kommer till den där menyn igen säkert nån j*vla virus. så j*vla jobbiganån j*vla virus? heter de inte nått j*vla virus? iaf, angående de där med norton skivan...KAN DU INTE TESTA DE SJÄLV HUR f*n SKA VI VETA, STOPPA IN SKIVAN SÅ SER DU JU OM DE FUNKAR DIN j*vla 12 ÅRING. tack för att ni lyssnade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 ja men förlåt da du har också varit en tålvåring din j*vla tonåring. får skivan imon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Khazar Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 ja men förlåt da du har också varit en tålvåring din j*vla tonåring. får skivan imonjo men jag skrev iaf inte dumma inlägg om att datorn startar om av sig själv då, ditt eget fel om du laddar hem spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ja det kan vara virus men om du har virus program kan du då söka och slänga viruset annars om det är ett kraftigt virus försök göra system återställning eller formatera Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Överhettad? Det problemet hade jag förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.