Gäst 0012 Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 jag vet det det stog i tradition ebgames katalågen så fick jag reda på det men det kommer knäka till xbox förutom data Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 30 November 2003 Rapport Dela Skrivet 30 November 2003 Det kommer också till ps2-3 och gc Öh, Vad menar du med 2 och 3? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 3 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2003 JAG HAR DET NU! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 6 December 2003 Rapport Dela Skrivet 6 December 2003 och? det suger ändå på x-box... och köra med dom där FETA kontrollerna... ingen bra styrning direkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 December 2003 Författare Rapport Dela Skrivet 7 December 2003 johodå det e grymmare än till data! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Jag tycker det e jätte bra men man kan inte spela multiplayer?? Det finns coola nya grejer som tex. en sköld till T och CT. Ct = Counter-Terrorists (Polis) T=Terrorists(tjuvar) :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xray Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 varför köppa de till xbox mycke bätre på fator :new_blowingup: Du menar dator :D.... Jag tycker det suger för man kan inte spela multiplayer annars e det kul!! PS: Om det inte e multiplayer då borde det vara missions i alla fall :| Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DWIGHT X Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 ja har cs till XBOX Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 1 Januari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Jag tycker det e jätte bra men man kan inte spela multiplayer?? Det finns coola nya grejer som tex. en sköld till T och CT. Ct = Counter-Terrorists (Polis) T=Terrorists(tjuvar) :P Vad menar du med att man inte kan spela multi player det kan man visst,och det heter system link.1-16 spelare! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 Jag tycker det e jätte bra men man kan inte spela multiplayer?? Det finns coola nya grejer som tex. en sköld till T och CT. Ct = Counter-Terrorists (Polis) T=Terrorists(tjuvar) :P vadå inte multiplayer, e inte online multiplayer. multiplayer betyder flera spelare så spelar man onlien så blir det multip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 CS är väl inte så roligt om man inte skulle kunna köra på internet, eller hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xboxare Skrivet 2 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2004 precis, vad vore cs utan online spelande, AI e inte så roligt att spela mot Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg