ajnes Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Vad är en apnäve, och var hittar man sådana? OBS! Det här är djurliv til PS2 inte PC! SNÄLLA SVARA! :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tuffisss Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 vad é apnäve för nått?? jag hat djurliv men ändå! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aliceee123 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Vad är en apnäve, och var hittar man sådana? OBS! Det här är djurliv til PS2 inte PC! SNÄLLA SVARA! :) :D på the sims 2 så hittar man de i soffor (man sitter och trycker sedan på sök i soffor) men jag vet itne om det är likadant på djurliv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Kolla här. En apnäve hittar man i soffor men väldigt väldigt sällan.. Om man hittar en så fylls en av behovsmätarna men jag vet inte om det funkar på djurliv.. jag har både det vanliga och djurliv till PS2 men det har bara hänt mig på det vanliga tror jag.. men det funkar nog på djurliv :) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajnes Skrivet 5 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 tack :), min hade en önskan där det stog hitta en apnäve elr nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg