Trips Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 När jag försöker skapa en frågesport och trycker på t.ex "lägg till svarsalternativ" elr "lägg till fråga" så skickas jag automatiskt tillbaka till frågesporternas förstasida. Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Detta kan bero på att du har en gammal webläsare eller en brandvägg som på något vis ställer till det. En bra gratis webläsare är Firefox och finns att ladda ner på www.mozilla.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Mjo, kanske det. Men vi har IE.7, tycker att det borde duga. :( Redigerat 24 Februari 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 tyvärr så är I.E inte särskilt bra...testa att rensa kakor och cache så kanske det funkar men testa ändå att ladda ner firefox. det är bättre på nästan alla sätt. firefox funkar nog bättre på detta forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Funkade på min pappas laptop. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.