Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Har länge tänkt på att det ska komma något Star Wars spel där man verkligen använder Wii:s möjligheter (Typ använder Remoten för att fäktas osv), så var jag inne på Prisjakt och hittade "Star Wars: The Force Unleashed" och då undrar jag: Använder man sig av Wii:s möjligheter? Har det kommit ut?, om inte när kommer det. Hur ser grafiken ut? Är det någon som har det? Redigerat 24 Februari 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Vi mvet inte precis hur Wii versionen blir men det lär bli förhoppningsvis på minst samma spec som Republic commando :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Spelet har väl inte änns släppts? :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Spelet har väl inte änns släppts? :PDet var en av frågorna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har länge tänkt på att det ska komma något Star Wars spel där man verkligen använder Wii:s möjligheter (Typ använder Remoten för att fäktas osv), så var jag inne på Prisjakt och hittade "Star Wars: The Force Unleashed" och då undrar jag: Använder man sig av Wii:s möjligheter? Har det kommit ut?, om inte när kommer det. Hur ser grafiken ut? Är det någon som har det? Man fäktar med remoten och använder kraften och går med nunchuken (stavas det så?). Har för mig att det var så.Det har inte kommit ut. Kommer ut i sommar. Inte lika bra som 360 och PS3-versionen, lite sämre. Dock så kommer inte Wii-versionen ha med DMM och Euphoria. Det har inte kommit ut än så ingen kan ha det... Se ner info HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har länge tänkt på att det ska komma något Star Wars spel där man verkligen använder Wii:s möjligheter (Typ använder Remoten för att fäktas osv), så var jag inne på Prisjakt och hittade "Star Wars: The Force Unleashed" och då undrar jag: Använder man sig av Wii:s möjligheter? Har det kommit ut?, om inte när kommer det. Hur ser grafiken ut? Är det någon som har det? Man fäktar med remoten och använder kraften och går med nunchuken (stavas det så?). Har för mig att det var så.Det har inte kommit ut. Kommer ut i sommar. Inte lika bra som 360 och PS3-versionen, lite sämre. Dock så kommer inte Wii-versionen ha med DMM och Euphoria. Det har inte kommit ut än så ingen kan ha det... Se ner info HÄR. Hur vet du att Wii versionen blir sämre om det inte kommit ut? -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har länge tänkt på att det ska komma något Star Wars spel där man verkligen använder Wii:s möjligheter (Typ använder Remoten för att fäktas osv), så var jag inne på Prisjakt och hittade "Star Wars: The Force Unleashed" och då undrar jag: Använder man sig av Wii:s möjligheter? Har det kommit ut?, om inte när kommer det. Hur ser grafiken ut? Är det någon som har det? Man fäktar med remoten och använder kraften och går med nunchuken (stavas det så?). Har för mig att det var så.Det har inte kommit ut. Kommer ut i sommar. Inte lika bra som 360 och PS3-versionen, lite sämre. Dock så kommer inte Wii-versionen ha med DMM och Euphoria. Det har inte kommit ut än så ingen kan ha det... Se ner info HÄR. DMM och Euphoria? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Har länge tänkt på att det ska komma något Star Wars spel där man verkligen använder Wii:s möjligheter (Typ använder Remoten för att fäktas osv), så var jag inne på Prisjakt och hittade "Star Wars: The Force Unleashed" och då undrar jag: Använder man sig av Wii:s möjligheter? Har det kommit ut?, om inte när kommer det. Hur ser grafiken ut? Är det någon som har det? Man fäktar med remoten och använder kraften och går med nunchuken (stavas det så?). Har för mig att det var så. Det har inte kommit ut. Kommer ut i sommar. Inte lika bra som 360 och PS3-versionen, lite sämre. Dock så kommer inte Wii-versionen ha med DMM och Euphoria. Det har inte kommit ut än så ingen kan ha det... Se ner info HÄR. DMM och Euphoria? Typ Super AI och allt går sönder som det ska på olika sätt beroende vinkel storlek etc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 24 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) Har länge tänkt på att det ska komma något Star Wars spel där man verkligen använder Wii:s möjligheter (Typ använder Remoten för att fäktas osv), så var jag inne på Prisjakt och hittade "Star Wars: The Force Unleashed" och då undrar jag: Använder man sig av Wii:s möjligheter? Har det kommit ut?, om inte när kommer det. Hur ser grafiken ut? Är det någon som har det? Man fäktar med remoten och använder kraften och går med nunchuken (stavas det så?). Har för mig att det var så. Det har inte kommit ut. Kommer ut i sommar. Inte lika bra som 360 och PS3-versionen, lite sämre. Dock så kommer inte Wii-versionen ha med DMM och Euphoria. Det har inte kommit ut än så ingen kan ha det... Se ner info HÄR. DMM och Euphoria? Typ Super AI och allt går sönder som det ska på olika sätt beroende vinkel storlek etc. Ok, fattar nadá... Redigerat 24 Februari 2008 av Wendos Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 ehm..DMM gör så att alla figurer får ett eget "nervsystem" och gör att de försöker tatg i saker när de faller etc. och Euphoria gör typ så att om i nått spel du attackerar ett hus så brukra det inte hända nått men här så om du använder nått att slunga med så går huset sönder om det vanligtvis inte skulle Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torayami Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Om dom har tagit bort det i Wii verisionen så kommer det ju suga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuzune Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 (redigerat) ehm..DMM gör så att alla figurer får ett eget "nervsystem" och gör att de försöker tatg i saker när de faller etc. och Euphoria gör typ så att om i nått spel du attackerar ett hus så brukra det inte hända nått men här så om du använder nått att slunga med så går huset sönder om det vanligtvis inte skulle Tvärtom faktiskt... Det är mest grafiskt, så Wii versionen kommer inte att suga för det. Anledningen till att det är borttaget är förstås att Wii inte klarar av det. Hur som helst, för er som undrar, här är en film som visar DMM: och en med Euphoria: Redigerat 24 Februari 2008 av KuzunE Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.