Gäst jeppedoli Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 nu har jag tränat till 40 atk men när jag köpte rune 2h så död jag av en combat 33. Och dem andra får slå 2gg och jag bara 1 gång. och rune scimitar tar lika mkt som adamant scimitar. :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 lol det är inte spelet som är dåligt det är du. Du får skylla dej själv om du går ut i wildy och dör. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 många tänker ofta på att ta med str pots när dom ska till wildy och därför mera skada+ att denna lvl 33 kanske tränar i lite andra skills som gör denna bättre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 det är liksom inte spelet som är fel det är du som är ett fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Noob indikator blinkar röd på jättedålig (jeppedoli) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Han är Newb låt honom vara! Orsak: Han har större strength än dig! Rune är mkt bättre än skit addy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Han slår fortare för att du har 2h och han scimmy, 2h slår långsamt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 2h e långsamt men bra om man har mkt str och potions och prayer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 håller med. runescape suger :))))))))))))))))))))))))))))))))) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 han sa inte Runescape suger, han sa RUNE suger. Men killen som du möte kanske var pure! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 13 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Mm, det var han nog då pure's alltid har både str pots och hög str i wilderness. Men det finns inget wild ju :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 Håller med om att rune suger, materialet dragon är bättre :P Äh till allvaret nu, angående wild så menar han säkert bonty hunter eller så hände detta för ett tag sen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg