Hoppa till innehåll

Deoxys & Jirachi?


Hollow
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag har kollat runt på en massa forum och andra sidor. Men alla har olika förklaringar till hur man fångar dessa Pokémon.

Vilken är den sanna???

En del säger att man måste köpa ett tillbehör, andra säger att man ska prata med Professor Birch, men hur i herrens namn ska man veta vilket??? :huh:

 

 

skulle vara väldigt tacksam om jag fick den riktiga förklaringen :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 24
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Det vore väldigt hjälpsamt om du skrev vilket spel du pratar om... Ruby/Sapphire/Emerald, FireRed/LeafGreen eller Diamond/Pearl...

 

Jirachi kan du få om du köper Pokemon Channel och har en kabel som du kan koppla din GBA till din GC med... Det är en "present pokemon".

Redigerat av Draghon
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,allt det där ni har sagt är sant fast jirachi kan man få om man har skutit upp 100 raketer i mossdeep city då så frågar han som skickar upp raketen om man vill hänga med upp till månen och fånga jirachi man svarar ju så klart yes och jag tror att den är i en lv under 10 och deoxys kan man också få genom nitendo event.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har man leafgreen eller firered så ska man skaffa mysterie gift. Sen så ska man försöka få tag på 2 biljetter den ena är så man kan möta lugia och den ena deoxys. Om ni vill så kan ni gå in i min tråd Hjälp med Mysterie gift och sen leta där efter nån som har en zelda avatar så kommer det stå Guide i hans svar

så akn ni trycka där och se.

Redigerat av ZiLbOr
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ja,allt det där ni har sagt är sant fast jirachi kan man få om man har skutit upp 100 raketer i mossdeep city då så frågar han som skickar upp raketen om man vill hänga med upp till månen och fånga jirachi man svarar ju så klart yes och jag tror att den är i en lv under 10 och deoxys kan man också få genom nitendo event.

DE DÄR MED RAKETER ÄR MYT! FATTA!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...