BLABLABLAAAAS Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Hej. Jag har sett alla andra som har det (och blivit avundsjuk) så nu undrar jag, hur gör man? Vad behöver man köpa och koppla och sånt. Jag vill helst köpa i butik, men annars så kan jag köpa från "säkra" sidor. Nån som kan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 tanka en emulator istället :P det finns emulator till nes (nintendo), snes (super nintendo), sega, sega megadrive, gb (gameboy), GBA (game boy advance) mm orka inte skriva mer :D leta runt lite så får du se att du hittar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 man måste la ha nån adater sök på internet där finns allt :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BLABLABLAAAAS Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Tack fick hjälp via PM. Man behövde bara tanka en emulator och sen spel till den, som kallas ROM's. Sitter och kör Super Mario 64 nu hela tiden. :P Man har ju det riktiga "orginalet" också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 ohh häfftigt hjälp mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Vänta...INGEN MOD HAR LÅST??????????? Zetsubo!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Finns Project 64, går att ladda ner på webben. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Everyone Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 att hitta spelen är lite svårare fast jag har en sjukt bra sida för det. snesorama.us du tankar hem filer som heter: .n64 också finns det några flera. fast du kan låta dom liga i sin zip. gör så här. Skappa en mapp som typ heter: Nintendo64 på skrivbordet eller vart du vil. sen lägger du Emulatorn i den och spelen med. om du vill kan du göra en mapp i N64 mappen som heter: Roms, spel eller nåt så det ej är huller o buller i N64 mappen. (roms = vad spelan kallas när man har dom på datan) sen öppnar du Emultorn och trycker på spel mappen så ska de antingen komma up en lista i emulaton på alla spel eller så gör det ej. ( var länge sen jag hade n64) eller så kan du bara dra spelen på emulatorn så startar dom direkt. konrolerna är nog. A = X B = C Z = Z om man inte ändrar själv, Cya mvh. // Everyone Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Det börjar blir lite väl nära olaglig nivå nu. Dags att sätta stopp här. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg