MaryJane Skrivet 24 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2008 Hej jag undrar hur man gör för att skaffa xbox live till 360. jag har just nu skrivit in min e mail å lösen och var ja bor, telefon m.m . Men ska min förälder skriva in sin egna e mail å lösen och sen kreditkort? va händer efter man gjort det? drar dom av pengar från kreditkortet varje månad (50kr) ? eller bestämmer man själv? eller finns det nått annat sätt att komma in i live? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ihabba123 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 jag kommer inte ihåg fast om du skriver in att du är under 18 år så måste förelldrarna skriva sina mejl eller tel dom tar inte 50 spänn per månad du behöver inte skrive kreditnummer eller nåt, du får xbox live silver då kan du ladda ner demos filmer musik... men du behöver xbox live gold för att spela multiplayer live. det kostar 50 spänn mån eller 600 per år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 okej men nu när ja ska fixa xbox live gold funkar det inte fattar inte varför står bara att det e connection problem try later nått sånt e det kommer inte i håg :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Alternativt så kan du köpa live i affären i den tiden du vill ha, tex på GAME, och sen skrapa kortet man får och skriva in koden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 aha okej ja fattar . för när ja registrera fick ja 1 månad gratis men tydligen fick jag bara live silver när ja skulle ha guld. måste ja vänta en månad till det e slut för att skaffa gold? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Nej, har för mig att man får en månad guld när man startar, men kanske är en kod på paketet, eller så får man det bara när man köper 360 versionen med hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skater93 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 När ni ska registrera så skriv att ni är typ 21 år, för annars kan ni inte spela vissa spel online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 vilka spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 jag kommer inte ihåg fast om du skriver in att du är under 18 år så måste förelldrarna skriva sina mejl eller tel dom tar inte 50 spänn per månad du behöver inte skrive kreditnummer eller nåt, du får xbox live silver då kan du ladda ner demos filmer musik... men du behöver xbox live gold för att spela multiplayer live. det kostar 50 spänn mån eller 600 per år. Det finns faktiskt så billigt som 400 kr på ett år!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 vilka spel?Undrar jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Själv kunde jag inte registrera mig på live allts utan att skriva att jag var 18 eller förälders godkännande, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Burnout paradise är ett exempel på spel som man måste vara över 16 (eller 18) för att spela online. Kanske är så med alla EA spel, men är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.