Hoppa till innehåll

Xbox 360 Live


MaryJane

Rekommendera inlägg

Hej jag undrar hur man gör för att skaffa xbox live till 360. jag har just nu skrivit in min e mail å lösen och var ja bor, telefon m.m . Men ska min förälder skriva in sin egna e mail å lösen och sen kreditkort? va händer efter man gjort det? drar dom av pengar från kreditkortet varje månad (50kr) ? eller bestämmer man själv? eller finns det nått annat sätt att komma in i live?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst ihabba123

jag kommer inte ihåg fast om du skriver in att du är under 18 år så måste förelldrarna skriva sina mejl eller tel

dom tar inte 50 spänn per månad du behöver inte skrive kreditnummer eller nåt, du får xbox live silver då kan du ladda ner demos filmer musik... men du behöver xbox live gold för att spela multiplayer live. det kostar 50 spänn mån eller 600 per år.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag kommer inte ihåg fast om du skriver in att du är under 18 år så måste förelldrarna skriva sina mejl eller tel

dom tar inte 50 spänn per månad du behöver inte skrive kreditnummer eller nåt, du får xbox live silver då kan du ladda ner demos filmer musik... men du behöver xbox live gold för att spela multiplayer live. det kostar 50 spänn mån eller 600 per år.

Det finns faktiskt så billigt som 400 kr på ett år!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...