pollenallergi Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Ja skolan suger hyffsat men man hatar den väl inte... mitt plugg är desutom bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jaa,jag vet vad skolan är men jag vill inte veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag är ootroligt trött både i och på skolan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Oseriöst: NÄÄ jag ÄLSKAR skolan det är den stora höjdpunkten på dan!!! Seriöst: Tur att det bara är en termin kvar för min del... Ps. det här borde ligga i forumet för Skola.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 ni e BRA konstiga... :huh: :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 ( en miljon 1:er) SKOLAN SUGER SÅ JÄVLIGT!!!!!!1 :angry: lista varför ja hatar skolan: 1.gå upp så j*vla tidigt 2.läxorna!! dom tar livet av mig!! :angry: 3.läsning jämnt (i hate it) 4.man får aldrig ha nå kul på lektionerna :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Jag hatar inte skolan men jag älskar den inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
StriD Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Skolan e så J*VLA KASS!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Threeforce Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 Jag svarar 3 hehe skämta emellan 1 o 2 alltså 1 och en halv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rex92 Skrivet 29 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2004 Jag hatar inte skolan men den är ju precis inte så roloig heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 30 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2004 Hela tiden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 1 April 2004 Rapport Dela Skrivet 1 April 2004 Jag tycker inte att det är något fel på skolan igentligen.. Oftast är det ganska kul.. Det värsta är bara att man måste gå upp så tidigt.. jag håller med dig till 98% :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.