TheGreatest Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 måste hålla med amo... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
g1zm0 Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Min mamma är död. :(/cry Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 kommer ju bli jobbigt att din pappa flyttar men du får nog träffa honom på loven. När min mamma och pappa skilde sig (när jag nyss börjat skolan) så flytta min pappa till england i 1,5år men jag fick otminstånde åka till honom på loven. ps. sörjer för dig wendos :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mindtwistah Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 försök fixa tillbaka dom igen på något sett... det är värt ett försök Men herregud! Det skulle väl vara LITE egoistisk? Det skulle vara dumt om ens föräldrar stannade tillsammans om de var olyckliga. Tänk dig själv i deras situation ;) Visst är det synd om ens föräldrar "tappar gnistan", men man får se det från deras sätt. Man har ju all rätt att bli ledsen, inget fel med det (Skulle vara fel om man inte blev ledsen xD). jo jätte synd om dig och så, men... varför skulle vi vilja veta det här, känns det som en sten har släppt från ditt bröst när du skriver att dina föräldrar ska flytta på ett forum om spel? http://www.fuska.se/forum/uploads/monthly_02_2008/post-66164-1203956604.gif Word Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 kommer ju bli jobbigt att din pappa flyttar men du får nog träffa honom på loven. När min mamma och pappa skilde sig (när jag nyss börjat skolan) så flytta min pappa till england i 1,5år men jag fick otminstånde åka till honom på loven. ps. sörjer för dig wendos :( börga du i 1:an eller i förskolan då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 asså den här tråden är tragisk wendos mamma är död och allas föräldrar är skilda tycker synd om er alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 asså den här tråden är tragisk wendos mamma är död och allas föräldrar är skilda tycker synd om er alla. det kan jag förstå Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jovisst, mina föräldrar skilde sig för jag vet inte hur många år sen, och jag blev inte ett dugg ledsen -.- Brydde mig inte så mycket, jag får ju ändå träffa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Mina föräldrar är inte skilda :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Mina föräldrar är inte skilda :)Nu sabbade du allt stämningen! oT. Vad synd att dom överhuvudtaget har skilt sej. ;( Redigerat 29 Februari 2008 av Zaff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 asså den här tråden är tragisk wendos mamma är död och allas föräldrar är skilda tycker synd om er alla.synd om han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Min mamma är död. :(Åh fy helv.. vad jobbigt det måste vara. :( Sörjer med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.