Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 Amen! på de Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Amen! på deJo vars!men stackars dom som har skilda förärldrar.. =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 mina ska skilja sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darki Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 jag har hafft skilda föräldrar lenge nu. men nu ska min pappa flytta till gotland så jag får bo med min mamma i stort sätt hela tiden! jag vill bara säga detta för jag tycker det är ledsamt :(jo jätte synd om dig och så, men... varför skulle vi vilja veta det här, känns det som en sten har släppt från ditt bröst när du skriver att dina föräldrar ska flytta på ett forum om spel? Jaha , så forumet handlar bara om spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 jag har hafft skilda föräldrar lenge nu. men nu ska min pappa flytta till gotland så jag får bo med min mamma i stort sätt hela tiden! jag vill bara säga detta för jag tycker det är ledsamt :( jo jätte synd om dig och så, men... varför skulle vi vilja veta det här, känns det som en sten har släppt från ditt bröst när du skriver att dina föräldrar ska flytta på ett forum om spel? Jaha , så forumet handlar bara om spel? Nej, spel är det sidan absolut inte handlar. Skulle snarare se det som Lunarstorm med spelfusk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 mina ska skilja sig...Aj då.. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Mina föräldrar har varit skilda sedan jag var 7 år, lite jobbigt att åka fram och tillbaka hela tiden men annars är det väl som det är. Men inte kul när farsan har en fru som tror hon äger hela huset =( De som inte har skilda föräldrar borde vara glada. samma situation här, fast morsan å jag har typ flyttat ihop med hennes "kille" nu å han e asschysst, han kör trail å grejor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 2 April 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 April 2008 jippi en bra nyhet (för mig) min pappa kan inte sluta med sitt jobb just nu så det dröjer nog till början av sommarlovet innan han flyttar:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.