KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 Nu är det så att jag såg en bild som nån annan hade tagit på sin dator.Då märkte jag att det inte syntes på min.Så har det hänt fler gånger och jag undrar varför.Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 25 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Töm cookies/tämporära filer och uppdatera sidan. Redigerat 25 Februari 2008 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 25 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2008 (redigerat) Det funkade inte.Nån som har mer tips? Redigerat 26 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Ersätts avatarerna med kryss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Nej,alla syns inte.Det är ingenting där.Jag ser tillexempel inte din avatar Katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 gå in på din kontrollpanel och leta upp "Vill du kunna se medlemmarnas avatarer när du läser ämnen?" och ändra det till Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) gå in på din kontrollpanel och leta upp "Vill du kunna se medlemmarnas avatarer när du läser ämnen?" och ändra det till Ja. Ehh va? :meddum: <_< Redigerat 27 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 gå in på mina inställningar/foruminställningar/leta upp "Vill du kunna se medlemmarnas avatarer när du läser ämnen?" och ändra det till Ja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Han menar på fuska.se om du trodde han menade på datan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Jaha jag trodde det var på datorn.Ska titta om det funkar EDIT:Vart står det? Redigerat 27 Februari 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Där, eller va? Jag skrev ja, för att det ska stå ja där pilen pekar. Så ändra det, om det står nej. Redigerat 27 Februari 2008 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Han menar på fuska.se om du trodde han menade på datan.Han menade på fuska.se alltså Thegreates Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.