manezz Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) Denna tråd tas ju aldrig bort! Så därför så kommer jag att be er att inte skriva hit mer!!! Redigerat 19 Mars 2004 av manezz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 :o :blink: Inte en enda?! :o :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Vad menar du?! Och du sluta spamma och använd inte så många smileys! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bubblar Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 har inga problem me dom programen .. fattar inte riktigt va du mennar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 hon menar att ni ska skriva här om ni behöver hjälp med något av dom programen men jag tror inte det kommer skriva så många :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 hehe.. om ni gillar att titta på filmer och speeda-up den lite.. så har ja d bästa världen, ljudet blir inte försenat!, även om man kör doublespeed (200% speed) d heter IrfanView Ladda Ner Här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
manezz Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag är en kille! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Mediaspelare skriv hit och fråga om: winamp, media9, real, quick, Creative mediasource, eller någon annan! Så :unsure: fega :unsure: inte: :o SKRIV! :o Skriv inte såna här inlägg! Dom är ganska irriterande!Om någon behöver hjälp om Winamp, Windows Media PLayer lr något annat så kan du hjälpa Henne/han! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Mediaspelare skriv hit och fråga om: winamp, media9, real, quick, Creative mediasource, eller någon annan! Så fega inte: SKRIV! du kan ju skriva det som en signatur iställe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 varför gör alla såna här jag-vet-allt trådar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 men han kanske trodde nån hade ett problem me dom programmen.. var inte så hårda mot honom :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 ja men han borde fråga nån moderator ifall man kan göra så först åtminstone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.