Hoppa till innehåll

Perfect World!

Pedemaster

Rekommendera inlägg

Spelet är gratis och jag som spelat WoW i 2 år nu ska ju kunna säga att detta spelet är väldigt bra för att vara gratis. Finns många quest och man får rejält med exp för dom. Det finns auction house där man kan lägga in sina saker som man vill sälja, finns flying mount för lv 30 sen ground mounts också (vet inte så mkt om dom) Character costumation är grym (man kan göra sin karaktär att se ut nästan precis som man vill) det finns massa saker som inte jag har sätt en för jag har bara spelat i 1-2 dagar är lv 16 på min human warrior (WR)

Sen finns det även dungeons som man är i party (kan dock inte så mycket om dom vet att dom kalls FB19,29,39,49 (FB=full bosses)

Man kan även skaffa proffesions som tex att göra sina egna vapen o armors med hjälp av stenar och material, sen finns det herbs så man kan skaffa potions/accesorarer o sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok alla ni har gjort mig sugen på de. Ska testa kanske. Men de ja vill veta är : vad är det absoluta max levlet man kan bli och hur långt tid tar det att levla ungefär och när blir det svårt. Och är det ett enkelt spel? Asså när ja säger enkelt spel så menar ja om de inte är svårt att spela asså vägar, affärer, quests. E det enkelt att förstå?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...