Spliffor Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Spelet är gratis och jag som spelat WoW i 2 år nu ska ju kunna säga att detta spelet är väldigt bra för att vara gratis. Finns många quest och man får rejält med exp för dom. Det finns auction house där man kan lägga in sina saker som man vill sälja, finns flying mount för lv 30 sen ground mounts också (vet inte så mkt om dom) Character costumation är grym (man kan göra sin karaktär att se ut nästan precis som man vill) det finns massa saker som inte jag har sätt en för jag har bara spelat i 1-2 dagar är lv 16 på min human warrior (WR) Sen finns det även dungeons som man är i party (kan dock inte så mycket om dom vet att dom kalls FB19,29,39,49 (FB=full bosses) Man kan även skaffa proffesions som tex att göra sina egna vapen o armors med hjälp av stenar och material, sen finns det herbs så man kan skaffa potions/accesorarer o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 ok alla ni har gjort mig sugen på de. Ska testa kanske. Men de ja vill veta är : vad är det absoluta max levlet man kan bli och hur långt tid tar det att levla ungefär och när blir det svårt. Och är det ett enkelt spel? Asså när ja säger enkelt spel så menar ja om de inte är svårt att spela asså vägar, affärer, quests. E det enkelt att förstå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Det tar kanske 1 dag eller så sen fattar man nästan allt det finns tex teleport mellan städer, questsen är ganska lätta att förstå. max lvl är 90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 27 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 ok tack du svara på alla mina frågor förutom en. Jag frågade också om de e enkelt att levla och när det blir svårt och hur långt tid det tar ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 är spelet grinda tills du dör eller är det lätt att lvla(även på de högre lvlarna)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 det är lätt att lvla .. även i dom högre lvlarna bara att det behövs mer tid och mer quests Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 ok tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.