Kevve Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Tjenare! Idag när jag skulle logga in på msn, så får jag problemet att mina "Värdfiler" är korrupta eller liknande. Jag har testat att rensa dem genom Msn's Inbyggda för det. Men det funkar inte. Om ni har haft detta problemet och vet hur man ska gå tillväga för att fixa detta, så kan ni väl skriva här? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Då har du nog inget annat val än att installera om det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 26 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Jo, jag har också installerat om msn ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
151 Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Samma hände mig, får vänta tils min största storebror kommer hem(26 år och typ expert på dator) :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Avinstallera, sedan tar du bort MSN mappen som blir kvar. Sedan kan du testa att installera igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst UAP Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Igår var det nått fel med Hotmail så man kunde inte logga in på msn en viss tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ta bort det sen instalera om hela programmet det är det bästa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Prilan Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 ALLA HADE DE FELET ÖVER NATTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 6 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Najs bump? Förövrigt är det fixat. Och ska också tillägga att mina kompisar kunde vara inne, då jag snackade med dem över skype/steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.