Datachips Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 Har du klarat en låt på expert? :huh: Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 det är inte omöjligt, klarade typ 96% på slow ride :P hadde klarat det om inte batterierna tog slut i gitarren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XXL Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 jag har klarat Slow ride på Expert.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wiigamer Skrivet 26 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2008 ame loooooool slow ride är en av dom lättaste låtarna jag spelar bara på expert och 8 kategorin på hard en del av låtarna iallafall. någon som vet när man kan köpa fler låter för gh3 på wii? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 lol jag har klarat massa låtar på expert xD är vid encore på spalten med "before I forget" ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klister92 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Har du klarat en låt på expert? :huh: Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_< lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) Har klarat ut Easy,Medium, har och Expert.Alltså hela spelet förrutom Through the fire and the flames.Håller på att lära mig introt. EDIT:Ändrare att jag har kommit lite längre. Redigerat 19 Juni 2008 av KaramellKing Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 så va det för mig med men sen spelade jag inte på ett tag och sen när jäg testade igen så gick det :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Ja det är lätt med expert jag har klarat många t.ex. slowride hit me whit your best shoot.......mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 lol det är ju dom första låtarna X''''''''''''D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ghostduster Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 LOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!!!!!!!! Ja har bara låten mot lou kvar på Expert :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.