Wendos Skrivet 16 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2008 Jag suger på GH3 jag spela bara på medium. Men jag har testat på hard det är ju svårt :( Har är enkelt fram till Japan låtarna. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 (redigerat) Hehe TTFAF på hard är så rolig att spela.Solot är roligast.Och som sagt så är solot på One överskattat.Fast solot är lätt med star power fast sen blir det svårt. EDIT:TTFAF=Through The Fire And The Flames Redigerat 19 Mars 2008 av tuff Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 TTFAF? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 TTFAF=Through The Fire And Flames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 19 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2008 Hehe TTFAF på hard är så rolig att spela.Solot är roligast.Och som sagt så är solot på One överskattat.Fast solot är lätt med star power fast sen blir det svårt. EDIT:TTFAF=Through The Fire And The Flames du menar väl easy va? :P jag har klarat hard, och spelar expert på sektionen efter Black Magic Woman atm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tyrannitar Skrivet 21 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 21 Mars 2008 Jag har klart Easy, Medium och Hard. Fast på The Metal på Expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hejhopp123 Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Har du klarat en låt på expert? :huh: Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_< skojar du?? jag har kommit till raining blood på expert jag sätter through the fire and flames på hard nån annan som gör det? expert är bara omöjligt på den låten http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Har du klarat en låt på expert? :huh: Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_< skojar du?? jag har kommit till raining blood på expert jag sätter through the fire and flames på hard nån annan som gör det? expert är bara omöjligt på den låten http://www.youtube.com/watch?v=-9ao_vOsZkg Jag har klarat through the fire and flames på hard.Jag är också på raining blood.Har klarat number of the beast och cliffs of dover. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 jag har klarat 19 låtar på expert... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag har klarat 22 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 jag klarar inte en enda.. har dock inte försökt så mycke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Jag har klart Easy, Medium och Hard. Fast på The Metal på Expert. Samma här XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.