xnx Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Meen orka med Guitar Hero nu det är så tråkigt.. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 2 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Juli 2008 Har du klarat en låt på expert? :huh: Jag bara undrar eftersom det är typ omöjligt <_< Klarat alla låtar på Expert utom Through Fire and Flames. Med lite träning är det inte så svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 14 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Juli 2008 (redigerat) Jag får 100%/5* på alla förutom Through the Fire and Flames, The Way It Ends, Take This Life(STÖRANDE SOM f*n!) och ett par till. Hade lite tur på Raining Blood. =D Ja... Expert. Har kört sen GH2 *EDIT* Skrev: The Way It Starts >.< Redigerat 14 Juli 2008 av Ozt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 16 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 16 Juli 2008 Jag får 100%/5* på alla förutom Through the Fire and Flames, The Way It Ends, Take This Life(STÖRANDE SOM f*n!) och ett par till. Hade lite tur på Raining Blood. =D Ja... Expert. Har kört sen GH2 *EDIT* Skrev: The Way It Starts >.< hat du klarat jordan på expert? =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 17 Juli 2008 Rapport Dela Skrivet 17 Juli 2008 Jag har fortfarande inte spelat på expert, stannade på medium men häromdagen fick jag ett flipp och kopplade in det i vardagsrummet till högtalarsystemet och har nu blivit taggad till att börja spela på hard. Klarade två låtar :) så med lite tränings skaa jag med klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 Har klarat vartenda låt som går att köra på Guitar Hero spelen på expert men just nu strävar jag efter 5* på TtFaF fixar bara fyra och typ 540 000 och man behöver 566 000 för att få fem stjärnor PS.Har klarat vissa download låtar som alla bossbattle låtarna och alla Dropkick Murphys låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 TTFAF på expert utan att missa... skojja bara! jag är usel på expert... klarade bara några låtar på Hard! men hade inte kört så mycke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ColdIce Skrivet 2 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Augusti 2008 (redigerat) klarade trough the fire and flames med 96% :lol: :D ;) :) :P på expert x) Redigerat 2 Augusti 2008 av nintendofan9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 Jag är på pride and joy och dem på expert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 3 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Augusti 2008 (redigerat) ja kan inte klara black sunshine å the metal på expert, men ja gjorde överaskande nog 426 000 poäng på ttfaf på expert på slower hela sången, ja har inte prövat slow än, men ja lär mej =D EDIT: nu klarar ja inte 3's and 7's, knights of cydonia(har inte provat än =P) å before i forget =/ Redigerat 16 Augusti 2008 av Yiazmat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.