Hoppa till innehåll

Expert På Guitar Hero 3 Legends Of Rock


Datachips

Rekommendera inlägg

  • Svar 81
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

  • 2 veckor senare...

Jag får 100%/5* på alla förutom Through the Fire and Flames, The Way It Ends, Take This Life(STÖRANDE SOM f*n!) och ett par till. Hade lite tur på Raining Blood. =D Ja... Expert. Har kört sen GH2

 

 

 

 

 

 

*EDIT* Skrev: The Way It Starts >.<

Redigerat av Ozt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag får 100%/5* på alla förutom Through the Fire and Flames, The Way It Ends, Take This Life(STÖRANDE SOM f*n!) och ett par till. Hade lite tur på Raining Blood. =D Ja... Expert. Har kört sen GH2

 

 

 

 

 

 

*EDIT* Skrev: The Way It Starts >.<

hat du klarat jordan på expert? =D
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag har fortfarande inte spelat på expert, stannade på medium men häromdagen fick jag ett flipp och kopplade in det i vardagsrummet till högtalarsystemet och har nu blivit taggad till att börja spela på hard.

 

Klarade två låtar :) så med lite tränings skaa jag med klara det.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

Har klarat vartenda låt som går att köra på Guitar Hero spelen på expert men just nu strävar jag efter 5* på TtFaF fixar bara fyra och typ 540 000 och man behöver 566 000 för att få fem stjärnor

 

PS.Har klarat vissa download låtar som alla bossbattle låtarna och alla Dropkick Murphys låtar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja kan inte klara black sunshine å the metal på expert, men ja gjorde överaskande nog 426 000 poäng på ttfaf på expert på slower hela sången, ja har inte prövat slow än, men ja lär mej =D

 

EDIT: nu klarar ja inte 3's and 7's, knights of cydonia(har inte provat än =P) å before i forget =/

Redigerat av Yiazmat
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...