Trips Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Satt vid datorn hela dan. Och var på bio, Morgan Pålsson, skitrolig :D Inte sportlov än adde? Vi hade det förra veckan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Jag kollade på Braveheart (Gör alltid de när jag är sjuk :lol: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Var på datorn hela dan (förutom när jag var i skolan) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RumbleRoar Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår iaf jag var på en kryssning till åland och tillbx "nu känds det som om man ska skriva vad som gjorde ont igår" nästan kul XD :lol: :D Säger nästan alltid sådär :P Men igår gjorde jag nästan ingenting förutom att gnälla över att jag hade ont :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knipan64 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 hade kvartsamtal i 30 minuter ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Jag var iaf och badade på ett äventyrsbad i 8 timmar (skojar inte) Har nu blåmärken nästan överallt, skrapsår på fötterna, tappat en ganska tjock hudflick på ena fingret och är lemmen i hela kroppen. Igår hade jag även ont i magen efteråt i fyra timmar. ;) Pite äventyrsbad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Var med en kompid typ hela dan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) Fick testa ps3. :) Redigerat 5 Mars 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Åkte slalom med med en kompis och sen så satt jag vid datorn jäkligt länge. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Hade en kompis som sov över hos mig och vi var uppe tills ca 03.30 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheWho Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Bajsade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Spelade upp en liten pjäs om kräldjur i skolan. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.