Teoman123 Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 All slags protein, protein är det som bygger din kropp, i princip allt. Hud, hår, naglar osv. Men finns det ingen speciell protein? hehehe Hussein svar i Teoman tråden :gitarr: :gitarr: Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :) Han vill ju INTE ha tunnare hår, han vill ha mer hår, tjockare hår. Finns hårmedel som ska hjälpa mot tunnhårighet. Vilken/vilka? Därför att jag har jävligt tjockt hår. :P Vrf rakar du inte dig bara eller nåt?om man har tjockt hår så kan man göra allt som dom med tunnt hår kan göra + mycket mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :) Han vill ju INTE ha tunnare hår, han vill ha mer hår, tjockare hår. Finns hårmedel som ska hjälpa mot tunnhårighet. Vilken/vilka? Därför att jag har jävligt tjockt hår. :P Vrf rakar du inte dig bara eller nåt?om man har tjockt hår så kan man göra allt som dom med tunnt hår kan göra + mycket mer Rakar inte av mitt hår därför att jag inte vill ha flint, och jag vill ha tunnare hår därför att mitt bara är en stor j*vla kaluffs. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :) Han vill ju INTE ha tunnare hår, han vill ha mer hår, tjockare hår. Finns hårmedel som ska hjälpa mot tunnhårighet. Vilken/vilka? Därför att jag har jävligt tjockt hår. :P Vrf rakar du inte dig bara eller nåt? om man har tjockt hår så kan man göra allt som dom med tunnt hår kan göra + mycket mer Rakar inte av mitt hår därför att jag inte vill ha flint, och jag vill ha tunnare hår därför att mitt bara är en stor j*vla kaluffs. :P e det afro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 uhmmm jag svarade väll på din fråga förut?? <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 uhmmm jag svarade väll på din fråga förut?? <_<Är du trög eller jag sa ju att jag vill ha tjockare hår inte tunnare och jag har sagt det flera gpnger :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Det finns nog inget sätt att få tjockare hår förns i framtideb då man kan genmanipulerea sina gener så man får det. "/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 uhmmm jag svarade väll på din fråga förut?? <_<Är du trög eller jag sa ju att jag vill ha tjockare hår inte tunnare och jag har sagt det flera gpnger :angry: Det finns väl kurer som ger en tjockt hårbotten en tillfällig tid? Typ ett år, men tunt hår är ju bättre.Det blir inte fettigt, lättare och tvätta och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 2 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 uhmmm jag svarade väll på din fråga förut?? <_< Är du trög eller jag sa ju att jag vill ha tjockare hår inte tunnare och jag har sagt det flera gpnger :angry: Det finns väl kurer som ger en tjockt hårbotten en tillfällig tid? Typ ett år, men tunt hår är ju bättre.Det blir inte fettigt, lättare och tvätta och sånt. Vilka kurer?Men tunt hår är inte lika snyggt som tjockt :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Frisören brukar ju alltid tunna ur håret om det är för tjockt :P då det är ju inge större problem :) Han vill ju INTE ha tunnare hår, han vill ha mer hår, tjockare hår. Finns hårmedel som ska hjälpa mot tunnhårighet. Vilken/vilka? Därför att jag har jävligt tjockt hår. :P Vrf rakar du inte dig bara eller nåt? om man har tjockt hår så kan man göra allt som dom med tunnt hår kan göra + mycket mer Rakar inte av mitt hår därför att jag inte vill ha flint, och jag vill ha tunnare hår därför att mitt bara är en stor j*vla kaluffs. :P e det afro? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 samma problem, min hårbotten syns när ja försöker "styla" mitt hår så om ni vet nåra visa behandligsmedel eller så, berätta gärna (helst i pm med) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Har ingen någon mer svar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teoman123 Skrivet 13 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Mars 2008 Men svara då vafan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.