HannesLAxo Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 (redigerat) *borttaget* Har funkat för mig, men skickade samma key som jag fick till en polare så den vart bortagen :( men gjorde bara en ny mail så fick jag en ny. Simpelt botprogram sätt ut waypoints och vilka monster du ska attackera. "OBS" använd afkmode det kommer gå otroligt mycket segare men det är väldigt säkert! Många spelar inte mitt på dagen under veckan. :D Redigerat 28 Februari 2008 av Nafrali Scam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linkeeze Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 vågar man? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
garkan Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Har funkat för mig, men skickade samma key som jag fick till en polare så den vart bortagen :( men gjorde bara en ny mail så fick jag en ny. Simpelt botprogram sätt ut waypoints och vilka monster du ska attackera. "OBS" använd afkmode det kommer gå otroligt mycket segare men det är väldigt säkert! Många spelar inte mitt på dagen under veckan. :D Din j*vla h**a !! Vafan lägger du upp scam sida för? Min email som jag haft 6 år är scammat nu! din j*vla mongolidiska fi*** Redigerat 29 Februari 2008 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 vågar man?Verkar inte som det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Låser då det inte va den riktigta original sidan till wowglider. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg