Kai Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Tjo! Nu är det så att jag har ett problem, COM Surrogate hoppar upp hela tiden. (Yes, jag har googlat, jag vet hur man fixar så att det inte kommer upp.) Men problemet är det, om jag blockerar filen så kan jag inte spela vissa spel/andvända vissa program? Så jag testade idag bara för skojskull att ta bort det och installera ett spel, vips det fungerade på engång. Sen om jag nu skulle ställa tillbaka den som jag testade, då fungerar inte spelet längre? > Finns det något sätt man kan dölja (Popup errors) i Windows?[Vista] Så man slipper se att den hoppar upp varannan sekund? Iofs så går det väl att ha popup rutan minimerad, men den är alltid där nere och stör. Inte direkt kul att se den. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 6 September 2008 Rapport Dela Skrivet 6 September 2008 Vet att det är en gammal tråd, men är det någon annan som har detta problem? "COM Surrogate has stopped working" alt. "COM Surrogate har slutat fungera" få upp det hela tiden vilket är mycket störande. - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PurpleHaze Skrivet 7 September 2008 Rapport Dela Skrivet 7 September 2008 Har lyckats lista ut genom lite uteslutningsteknik att jag får felmeddelandet när jag markerar/klickar på .avi filer. Så nu när jag vet källan till problemet så är det bara att lista ut vad det är som orsakar det. - Sylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.