Garone Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Link från OoT. Känns som ett 'orginal'. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Eric_H Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Det är ju såhär att varje Link ofta är med i fler än ett spel, det blir ju såhär om jag inte misstar mig: Link 1 - Legend of Zelda och Zelda II - Adventure of Link Link 2 - Legend of Zelda - A Link To The Past och Legend of Zelda - Link's Awakening samt Oracle of Ages och Oracle of Seasons Link 3 - Legend of Zelda - Ocarina of Time och Legend of Zelda - Majora's Mask samt även Super Smas Bros och Super Smash Bros Melee Link 4 - Legend of Zelda - Four Swords, Legend of Zelda - Four Swords Adventure och Legend of Zelda - Minish Cap. Link 5 - Legend of Zelda - Wind Waker Link 6 - Legend of Zelda - Twilight Princess (än så länge?) Min favorit är "Linken" i Twilight Princess, bäst story, bäst grafik, bästa moves och bäst reaktioner! Hur tänker du nu? Alltså, att det finns många Linkar, och de flesta är med i än ett Zelda spel. Samma Link som räddade Impa undan Ganons monster i Zelda I är ju inte samma Link som bor på en ö "ovanför" Hyrule i Wind Waker. Det jag menar med listan är att Link 4 (exempel) finns med i Four Swords, Four Swords Adventure och Minish Cap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 April 2008 Rapport Dela Skrivet 28 April 2008 1. Link från Oracle of Ages/Oracle of Seasons/Link's Awakening 2. Link från A Link to the Past 3. Link från Ocarina of Time/Majora's Mask Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 5 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2008 varför tycker du det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
asabrasa Skrivet 5 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2008 ocarina of time lätt majoras mask ochså den grafiken är så j*vla charmig och gullig på sitt eget sätt. hatar twili grafiken är överdriven och charmen med spelet är borta. dom äldre zelda 4-ever :lol: windwaker och framåt sucks my balls. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bplay Skrivet 7 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Juni 2008 Jag gillar twilight Link, han e så fiin :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 9 Juni 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2008 Tp Link är full av detaljer men jag gillar också oot Link för det känns som "orginalet" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 ph är bäst ser nästan ut som huvet kommer explodera. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 Link to the past , Orginalet imo :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcane Skrivet 23 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Juni 2009 link aweking kommer efter :_ :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 24 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2009 Räknas Fierce Deity Link från Majoras Mask? Om inte, då tycker jag Link från Ocarina of Time är den bästa för att det känns som orginalet som Svampen1 sa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pixel Skrivet 25 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Juni 2009 min favorit är link i phantom hourglass. sen kommer oot link för det känns orginellt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg