slapparen Skrivet 26 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Juni 2009 1.WW Link(han ser så gullig ut,tecknad och allt) 2.OoT Link(han har så fina reaktioner och allt) 3.MC Link(han e så jäla snyggt pixlad) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 Ocarinas Link lätt, han är jäkligt cool ändå :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 1.The legends of Zelda the twilight princess. 2.The legends of Zelda the ocarina of time. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 8 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Oktober 2009 Räknas Fierce Deity Link från Majoras Mask? Om inte, då tycker jag Link från Ocarina of Time är den bästa för att det känns som orginalet som Svampen1 sa. Det jag sa var då ett år före ditt inlägg men iaf :P Jag kom på en tredje plats link för mig WW "linken" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 21 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Oktober 2009 1. Ocarina of time, lätt bättre än TP (: 2. Minish Cap, Söt som fan :3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wildwolf Skrivet 29 Oktober 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2009 TP - Link Oracle of Seasons - Link Bara för att de är de enda Link som jag spelat som (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Elemental Skrivet 8 Augusti 2010 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2010 TP, gillar känslan på Wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 26 December 2010 Rapport Dela Skrivet 26 December 2010 Link är gullig i Spirit Tracks. Snygg grafik i Twilight Princess också ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg