w4nkarN Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Lite sen ute men ändå :P Förbra tycker jag ;D LÄNK: Redigerat 28 Februari 2008 av IroN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Finns det någon som inte sett denna videro, och de andra med björn gustafsson igentligen... gammalt.. Men bra :D, även om de 2 första deltävlingarna var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Han är ju bara för rolig, men asså, gud vad pinsamt det skulle kännas för carina ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 (redigerat) Finns det någon som inte sett denna videro, och de andra med björn gustafsson igentligen... gammalt.. Men bra :D, även om de 2 första deltävlingarna var bättre. Jag hade inte sätt det.. efter som jag inte har kollat nå på melodifestivalenMen den var bra :) Redigerat 28 Februari 2008 av JETMonkey Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 28 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 Skicka han till Serbien! Någon som håller med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ceto Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2008 hahaha va han va roligt da Hur lägger du in en video på fuska.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.