eeewwhh Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Har aldrig sålt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GlassApan Skrivet 18 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2008 Jag har sålt, men ingen vill köpa så jag tjänar ingenting :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lucce97 Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Sålde förra året för 13.439kr Fick Piltavla Dubbel DVD Xbox 360 Stereo Sminkset till min lillasyster och 3000 kr kontant i år har jag sålt för 9579kr :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Har aldrig provat, och jag orkar inte, eftersom jag bor i en förort -.- Finns ju säkert inga som köper sånt här :P Mest svennar som gör det.(Jag är ju halv svenne så no offence.) Redigerat 19 Oktober 2008 av Mugaga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Har aldrig provat, och jag orkar inte, eftersom jag bor i en förort -.- Finns ju säkert inga som köper sånt här :P Mest svennar som gör det.(Jag är ju halv svenne så no offence.) Hur bra tror du jag skulle lyckas i Vårberg? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 (redigerat) Bättre än där jag bor:P Finns mest araber här, och alkisar -.- ( Mest svenskar ) Skulle f*n inte våga knacka på hos dom. Redigerat 18 Oktober 2008 av Mugaga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 18 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 18 Oktober 2008 Har inte sålt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 jag har sålt 2 gånger, jag fick ett headset, bärbar dvd-spelare, en mobil, en klocka och typ 4000kr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Har aldrig provat, och jag orkar inte, eftersom jag bor i en förort -.- Finns ju säkert inga som köper sånt här :P Mest svennar som gör det.(Jag är ju halv svenne så no offence.) Är det så j*vla farligt att säga SVENSKAR? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 (redigerat) Har aldrig provat, och jag orkar inte, eftersom jag bor i en förort -.- Finns ju säkert inga som köper sånt här :P Mest svennar som gör det.(Jag är ju halv svenne så no offence.) Är det så j*vla farligt att säga SVENSKAR? Jag skrev ju det i första inlägget :PMen med svenne menar jag att man typ beter sig som en typisk svenne t.ex en 13 åring som kommer från typ irak eller nåt annat utland brukar oftast göra mer saker svennar inte skulle göra, typ gå någonstans utan att fråga sina föräldrar eller sånt där,om ni fattar vad jag menar.(Alltså har de inte så mycket respekt för sina föräldrar antar jag) Redigerat 19 Oktober 2008 av Mugaga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Har aldrig provat, och jag orkar inte, eftersom jag bor i en förort -.- Finns ju säkert inga som köper sånt här :P Mest svennar som gör det.(Jag är ju halv svenne så no offence.) Är det så j*vla farligt att säga SVENSKAR? Jag skrev ju det i första inlägget :P Men med svenne menar jag att man typ beter sig som en typisk svenne t.ex en 13 åring som kommer från typ irak eller nåt annat utland brukar oftast göra mer saker svennar inte skulle göra, typ gå någonstans utan att fråga sina föräldrar eller sånt där,om ni fattar vad jag menar.(Alltså har de inte så mycket respekt för sina föräldrar antar jag) Nej jag förstår inte verkligen inte vad du menar. Att man är en svenne om man inte har respekt för sina föräldrar och man är svensk om man har? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 19 Oktober 2008 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2008 Har aldrig provat, och jag orkar inte, eftersom jag bor i en förort -.- Finns ju säkert inga som köper sånt här :P Mest svennar som gör det.(Jag är ju halv svenne så no offence.) Är det så j*vla farligt att säga SVENSKAR? Jag skrev ju det i första inlägget :P Men med svenne menar jag att man typ beter sig som en typisk svenne t.ex en 13 åring som kommer från typ irak eller nåt annat utland brukar oftast göra mer saker svennar inte skulle göra, typ gå någonstans utan att fråga sina föräldrar eller sånt där,om ni fattar vad jag menar.(Alltså har de inte så mycket respekt för sina föräldrar antar jag) Nej jag förstår inte verkligen inte vad du menar. Att man är en svenne om man inte har respekt för sina föräldrar och man är svensk om man har? Jag menar att svennar är typ OFTAST mer lydiga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg