Njugen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) kolla efter adware? min dator hadde lite problem pga hamachi, om du har det så ta bort det. Gör adware så att datorn hackar upp sig? Är inte det ett sådant Spionprogram som tar reda på lite saker som vad du gör och sådant? Spyware = Spionprogram som tar reda på olika saker. Adware = T.ex. reklam som dyker upp på skärmen hursomhelst. Datorn hakar upp sig ifall dessa skadligheter är byggda för att dra resurser och/eller överbelasta datorn, vilket brukar vara vanligt. Redigerat 29 Februari 2008 av Hitsugaya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 kolla efter adware? min dator hadde lite problem pga hamachi, om du har det så ta bort det. Gör adware så att datorn hackar upp sig? Är inte det ett sådant Spionprogram som tar reda på lite saker som vad du gör och sådant? Spyware = Spionprogram som tar reda på olika saker. Adware = T.ex. reklam som dyker upp på skärmen hursomhelst. Datorn hakar upp sig ifall dessa skadligheter är byggda för att dra resurser och/eller överbelasta datorn, vilket brukar vara vanligt. Okej då förstår jag :) Tack för svaret som kom så snabbt, måste liksom åka snart så jag hoppades att ditt svar kom snart Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.