garkan Skrivet 28 Februari 2008 Rapport Skrivet 28 Februari 2008 Tja! Jag har nu lagt upp en local ftp server på min andra burk och undrar nu om den klarar det .. den är inte så bra : AMD Sempron 2600+ 1.60 GHz 1.00 GB RAM NVIDIA GeForce FX 5500 128 MB 200 GB HDD Har satt på datorn så den har bästa prestanda och att det mesta (70%) av minnet och prestandan läggs ner på FTP servern. Tror ni det kommer funka att ha backup som låtar , bilder och annat på den? Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Skrivet 29 Februari 2008 Tja! Jag har nu lagt upp en local ftp server på min andra burk och undrar nu om den klarar det .. den är inte så bra : AMD Sempron 2600+ 1.60 GHz 1.00 GB RAM NVIDIA GeForce FX 5500 128 MB 200 GB HDD Har satt på datorn så den har bästa prestanda och att det mesta (70%) av minnet och prestandan läggs ner på FTP servern. Tror ni det kommer funka att ha backup som låtar , bilder och annat på den? Borde väll fungera, sök på google. Och komihåg "Google is your friend" Citera
epaaj Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Det kommer att fungera utan några som helst problem om du inte gör helt fel. Prestandan räcker gott och väl. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.