kerex132 Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hej igår drabbades nästan hella värden för dom som var ine på msn alla skickade till varan lock my pitcur sen så trycket vissa på det datorn kan nu har pajat för er som tryckte öppna ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zaff Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 :o drabbar de stavning också? Ser ut så på dej iaf. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 kul skit i det du Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 han är P1 :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 29 Februari 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 är du :P:p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 Hej igår drabbades nästan hella värden för dom som var ine på msn alla skickade till varan lock my pitcur sen så trycket vissa på det datorn kan nu har pajat för er som tryckte öppna ej Ja, nu är det inte så jag ska klaga, för min grammatik suger, Men jag måste bara fråga. VAD fasen har du skrivit? Vadå skickade alla i värden en sak, så att datorn pajat, vart? where? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DamelQ Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 @Trådskaparen Innan du skapar en tråd, Snälla, Stava rätt oxå. Man ser inte vad du har skrivit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Njugen Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 (redigerat) Hej igår drabbades nästan hella värden för dom som var ine på msn alla skickade till varan lock my pitcur sen så trycket vissa på det datorn kan nu har pajat för er som tryckte öppna ej Låt mig se om jag har fattat det hela korrekt. Igår drabbades alla som var online på MSN av ett eller flera spamliknande meddelande som uppmanade mottagaren att klicka på en länk, är det så du menar? Det är antagligen bara du som har drabbats av detta då jag själv inte har märkt något konstigt på MSN igår. Jag kan upplysa dig om att sådanna meddelanden är rätt vanliga på MSN, det enda man kan göra är att inte klicka på länkar som finns i suspekta meddelanden. Heller ska man inte lämna ut adress och lösenord till sidor som inte är en av de officiella messengerwebbplatserna. Om du har fått konstiga meddelande från dina MSN-kontakter så kan du uppmana dom att byta lösenord omgående, och kolla om det inte finns några trojaner/spionprogram på datorn. Redigerat 29 Februari 2008 av Hitsugaya Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 29 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 29 Februari 2008 §3.2. Den här tråden har spårat ut. Låser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg