Hoppa till innehåll

Läs Varning


kerex132

Rekommendera inlägg

Hej igår drabbades nästan hella värden för dom som var ine på msn alla skickade till varan lock my pitcur sen så trycket vissa på det datorn kan nu har pajat för er som tryckte öppna ej

 

Ja, nu är det inte så jag ska klaga, för min grammatik suger, Men jag måste bara fråga. VAD fasen har du skrivit?

Vadå skickade alla i värden en sak, så att datorn pajat, vart? where?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej igår drabbades nästan hella värden för dom som var ine på msn alla skickade till varan lock my pitcur sen så trycket vissa på det datorn kan nu har pajat för er som tryckte öppna ej

Låt mig se om jag har fattat det hela korrekt.

Igår drabbades alla som var online på MSN av ett eller flera spamliknande meddelande som uppmanade

mottagaren att klicka på en länk, är det så du menar? Det är antagligen bara du som har drabbats av detta då jag själv inte har märkt något konstigt på MSN igår.

 

Jag kan upplysa dig om att sådanna meddelanden är rätt vanliga på MSN, det enda man kan göra

är att inte klicka på länkar som finns i suspekta meddelanden. Heller ska man inte lämna ut adress och lösenord till sidor som inte är en av de officiella messengerwebbplatserna.

 

Om du har fått konstiga meddelande från dina MSN-kontakter så kan du uppmana dom att byta lösenord omgående, och kolla om det inte finns några trojaner/spionprogram på datorn.

Redigerat av Hitsugaya
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...