Vikman Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 ska du spela ee ett bra val att välja XP , men ska du t.ex chatta åå sånt så ska du välja Vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Double Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Vista är mycket säkrare så rekomenderar det för säkerheten + att jag äger det. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 Har nyss fixat Vista och det är bättre än jag trodde. Däremot vet jag inte om jag kan säga vilken som är den bättre av dem då jag gillar båda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pedemaster Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 herregud alla som har xp tycker att det är bäst! och alla som har vista tycker det är bäst! jag hatar såna här trådar det är ju precis som i psp vs ds trådarna! eee, jag har ju vista men gillar xp mer! Samma här! ja har vista men ja gillar xp mycket mer...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Jag har XP nu och gillar det, ska uppgradera datan rejält snart och ska då fixa Vista. Vista är snyggare och kräver mer av datan men eftersom jag ska uppgradera den så skaffar jag Vista på samma gång. XP är bäst just nu, men om nåt år kommer Vista vara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Xp xp xp xp xp xp xp xp xp xp, ett bra tag till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Det var samma debatt när man skulle gå över från Windows 98 till XP. "Vafan jag vill inte ha det möget. Tar bara en massa minne och inget funkar!" Hur många ungar sitter och dreglar över Windows 98 idag? Nej, exakt, ni kommer att bli tvungna att gå över till Vista. Vare sig ni vill det eller inte. Precis och alla varningar och det kommer upp kan man ju fixa och ta bort om man har lust jag har 3gb i ramminne och märker inte en skillnad på uppstartstiderna + att snart så kommer dom flesta nya datorer ha minst 3gb i ramminne! För eller senare så måste ni gå över till vista! Kanske inte idag då men ni förstår vad jag menar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.