-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 kan nån svara på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Lär dig HTML först. Sen kan man börga koda i t ex. anteckningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 jag gör i front page det är ganska roligt att göra det då :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Jag gör i Dreamweaver MX 2004 det är den bästa programet att göra hemmsidor i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) Det bästa är ju anteckningar! Men sök på google om html hjälp! :) Redigerat 16 Mars 2004 av Putte Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) ni kan kolla på min om ni vill här är adressen Sonic X Redigerat 16 Mars 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Lär dig HTML och börja i Notepad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 ni kan kolla på min om ni vill här är adressen Sonic X Det är bara en frame! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bladefinor Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) Länken fungerar inte bigbrother! Du jag har några tips för jag gör en hemsida varje dag & gör så här: Föresten! Har du frontpage? Om du har det så gör som jag skriver här nere: Gå in på frontpage och sen i menyn så ska det stå Hjälp ! Och då ska du trycka på Om Microsoft FrontPage. Eller så kan du trycka på F1 för att få hjälp och där kan du söka efter HTML tror jag eller så söker du på GOOGLE ! Vill du ha Micrsoft fronpage Express så [FILE=file:C:\Program\FrontPage Express\BIN\FPXPRESS.zip]Klicka här[/FILE] ! -------------------------- Du måste ha Winzip 7.0 för att det ska fungera tror jag! Funkar det inte så [MAILTO=http://mailto:[email protected]]Kontakta mig[/MAILTO]. Redigerat 16 Mars 2004 av blade_finor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 16 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 min Notepad(antekningar) är borta :( den försvann när pappa installerade Microsoft Word eller va det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) (Putte @ 16/03-2004 19:36:15) ni kan kolla på min om ni vill här är adressen Sonic X Det är bara en frame! :o jaha ni menar typ som fuska :huh:och den fungérar ju Redigerat 16 Mars 2004 av Bigbrother Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst YoTo Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Kan nån skicka Dreamweaver eller nåt sånt program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.