Mezox Skrivet 4 April 2008 Rapport Dela Skrivet 4 April 2008 spelade pokemon i flera år, fick bara en shiny caterpie <_<Ja har spelat pokemon sen red,green,blue och yellow och har aldrig ens sett en shiny pokemon o.O Kan bero på att de uppfanns i G/S Draghon: Nej, inte om man inte har kommit till LakeofRage :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet.Jag antar att du menar G/S/C . :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet.Jag antar att du menar G/S/C . :student: Nej jag menar R/B/G. Säger man att man spelat sen den generationen så har man spelat R/B/G, G/S/C, R/S/E och D/P. Precis som jag har gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Pff, säger man att man har spelat sen R/B/G så antar jag att man varvat spelet. Jag antar att du menar G/S/C . :student: Nej jag menar R/B/G. Säger man att man spelat sen den generationen så har man spelat R/B/G, G/S/C, R/S/E och D/P. Precis som jag har gjort. Missförstod, såg inte sen R/B/G. Trodde det var "spelat R/B/G." Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst stamper Skrivet 5 April 2008 Rapport Dela Skrivet 5 April 2008 Trodde inte att Gyaradosen var en shiny pokemon eftersom man kunde få tag på den så lätt ... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på?Alla utom Red, Blue, Green och Yellow. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på?Alla utom Red, Blue, Green och Yellow. Och hur fångar man dem? Jag har Fire red och många fler, aja. Jag har klarat elite four och de. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vilka pokemon spel kan man fånga shinys på? Alla utom Red, Blue, Green och Yellow. Och hur fångar man dem? Jag har Fire red och många fler, aja. Jag har klarat elite four och de. Du kan möta dem var som helst där det finns vilda Pokémonar, men chansen att den är shiny är 1 på 8192. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fillelito Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 haha lol, vem f*n pallar leta? Kan man trada med pokemon fire red? (med No$GBA eller Visual Gamboy) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 vad är shiny pokemon 'mobbad' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg