zkAro Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jag ska spela Counter strike: condition zero på steam nu å jag undrar om de e farligt att gå in där om de typ e virus å så....jag har spelat lite innan på steam men jag vågade inte spela mer på steam. Plzz svara på detta!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jo, det är skitfarligt! DIN DATOR KOMMER ATT KRASCHA!!!!!!! Nej, jag skojade bara, Steam är så säkert det kan bli ;) Du kan gå in och spela. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jo, det är skitfarligt! DIN DATOR KOMMER ATT KRASCHA!!!!!!! Nej, jag skojade bara, Steam är så säkert det kan bli ;) Du kan gå in och spela. Tack så mycke, spelar du oxå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2008 Jo, det är skitfarligt! DIN DATOR KOMMER ATT KRASCHA!!!!!!! Nej, jag skojade bara, Steam är så säkert det kan bli ;) Du kan gå in och spela. Tack så mycke, spelar du oxå? Inte CZ, men jag spelar annat på Steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
htf456345 Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Har haft steam i fyra år, Aldrig fårr något virus från steam! så det är lungt :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Man kan ju inte ens få virus på steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xcango Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Näääeeee du de finns inte Virus på Steam samt Valve :) Så Fortsätt spela du för ja har spelat CS i 5 år nu har aldrig fått virus ellr npn liknande från steam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Lol den enda vägen att få virus av "Steam" är att ha en "Steam" som inte är Steam. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zkAro Skrivet 3 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) men fasen oxå, tappade bort min serial för 1 vecka sen å jag kan inte hitta den!!!!!! jag behöver en serial, en serial som INGEN har använt för att registrera spelet på steam...jag hade blivit hur glad som helst om jag hade fått det! faktiskt min bästa vän i så fall på fuska.se. Ge honom/henne ingen serial//Nafrali. Redigerat 4 Mars 2008 av Nafrali §3.7 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg