Ganon Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 När jag stoppar in min trådlösa USB adapter så går CPU användningen upp till 100% och allt blir segt!!!!!detta händer inte när jag använder vanlig sladd till routern. vad ska jag göra????! Citera
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 När jag stoppar in min trådlösa USB adapter så går CPU användningen upp till 100% och allt blir segt!!!!!detta händer inte när jag använder vanlig sladd till routern. vad ska jag göra????! Vad har du för typ av dator, en ny lr gammal?? Citera
ELF Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Öppna kontrollpanelen och kolla vilken process som slukar CPU. Redigerat 1 Mars 2008 av TheDarkElf Citera
Ganon Skrivet 1 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 1 Mars 2008 Den är ganska ny kan köra Crysis med fullt på. Citera
Nerd Skrivet 1 Mars 2008 Rapport Skrivet 1 Mars 2008 (redigerat) Rensa kakor och kolla vad som tar så mycket CPU genom att trycka Ctrl+Alt+Delete, sedan går du in på "Processer". Du kan även avsluta den processen fast det kan leda till problem om du inte vet vad du gör. Redigerat 1 Mars 2008 av Nerd Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.