Hoppa till innehåll

Se Hit!prisvärt Datorpaket!

Rekommendera inlägg

Skrivet

För det första är det ingen dator, för det andra är delarna dåliga.

lmao dom där delarna suger .. du vill bara ha kvantité .. kvalité

får du av Intel paketen. lol

Gäst ADRIAN_93
Skrivet

För det första är det ingen dator, för det andra är delarna dåliga.

lmao dom där delarna suger .. du vill bara ha kvantité .. kvalité

får du av Intel paketen. lol

Men vaf*n jag skrev att det var prisvärt. Det där paketet är väldigt prisvärt och vad menar du med att Intel bara är bra! Det beror ju på vad man gör med datorn. Om man spelar så är det väll bättre men inte annars!

Bara för att du har Intel så betyder inte det att AMD är dåligt!!

Gäst ADRIAN_93
Skrivet

Det paketet är inte det minsta prisvärt.

Okej säg ett paket för 5000tusen som är mer prisvärt än det här. och kom inte å säg att det är bara att bygga sin egen dator för det blir mycket dyrare!

Skrivet

Okej säg ett paket för 5000tusen som är mer prisvärt än det här. och kom inte å säg att det är bara att bygga sin egen dator för det blir mycket dyrare!

Jag hade lite fel, det var visst en hel dator. Dock måste du bygga ihop den själv. Det är alltså inte en ihopsatt dator. Men 8600GT är ett dåligt grafikkort som ersatts av 9600GT, dessutom är HD3850 och HD3870 mycket bättre val om du vill ha billigare grafikkort. AMD's processorer ligger efter Intel's i dagsläget. Om du ska surfa på Internet och kolla på film kanske det funkar, men absolut inte för spel. Jag anser inte heller att det är särskilt prisvärt.

I sådana paket är det ofta någon komponent som flaskhalsar. I det här har de valt ett moderkort för 400kr... Det säger en del.

Gäst ADRIAN_93
Skrivet

Jag hade lite fel, det var visst en hel dator. Dock måste du bygga ihop den själv. Det är alltså inte en ihopsatt dator. Men 8600GT är ett dåligt grafikkort som ersatts av 9600GT, dessutom är HD3850 och HD3870 mycket bättre val om du vill ha billigare grafikkort. AMD's processorer ligger efter Intel's i dagsläget. Om du ska surfa på Internet och kolla på film kanske det funkar, men absolut inte för spel. Jag anser inte heller att det är särskilt prisvärt.

I sådana paket är det ofta någon komponent som flaskhalsar. I det här har de valt ett moderkort för 400kr... Det säger en del.

Att bygga ihop datorn är inget problem för mig. Sen så hade jag bara tänkt spela lätta spel som sc och så som inte kräver så mycket av grafikkortet. Crysis funkar ju så jag fattar inte vad du menar med att grafikkortet är JÄTTEdåligt jag vet att det inte är det bästa men hyfsat är det ju i allafall, Kanske inte för en Gamer då men för mig!

Förut så fick jag kritik för att jag skulle köpa en dator med ATI HD2400 pro grafikkort och nu så får jag kritik för ett dubbelt så bra grafikkort jag fattar inte!!

Gäst ADRIAN_93
Skrivet

HD2400 Pro är urkasst. 8600GT är utgående, därför känns det väldigt konstigt att köpa det.

Men jag köper ju inte det de ingår ju i paketet man kan ju inte bara byta ut det!!

Då så skulle jag ju ha gjort det!

Skrivet

Aircondition: Du verkar vara en av de som tänker Crysis när du jämför grafikkort, det ska man inte göra. 8600GT är ett bra grafikkort, som kör de flesta spelen på high (utom då Crysis som trots allt är övermänskligt snyggt). Det är som att alltid jämföra allt med det bästa. Köper du en ny TV som är bra men inte bäst kan du ju inte säga att den är dålig. Eller hur?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...