Hoppa till innehåll

Feedback På Seriös Hemsida

Chainsawkitten

Rekommendera inlägg

Designen duger väl men inget jag skulle kunna titta på länge utan stänga ner så fort som möjligt. Jag tycker inte om när hela sidan är gardient. Sen är det även snyggare om det är olika färger och inte bara samma färg i olika nyanser och kanske en väldigt mörk annan färg på loggan.

Btw, att skapa ett, i det här fallet, ett företag innan man äns börjat producera något är som att börja blåsa en ballong innan man äns har luft.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Designen duger väl men inget jag skulle kunna titta på länge utan stänga ner så fort som möjligt. Jag tycker inte om när hela sidan är gardient. Sen är det även snyggare om det är olika färger och inte bara samma färg i olika nyanser och kanske en väldigt mörk annan färg på loggan.

Btw, att skapa ett, i det här fallet, ett företag innan man äns börjat producera något är som att börja blåsa en ballong innan man äns har luft.

Sen har vi ju faktiskt gjort lite saker... Finns på Projects.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...