Chainsawkitten Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Skulle vilja ha lite feedback på mitt "företag"'s hemsida: http://www.catscratches.co.nr Vi gör olika mjukvara, t.ex. spel och verktyg men även lite filmer och musik (inget än dock). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Designen duger väl men inget jag skulle kunna titta på länge utan stänga ner så fort som möjligt. Jag tycker inte om när hela sidan är gardient. Sen är det även snyggare om det är olika färger och inte bara samma färg i olika nyanser och kanske en väldigt mörk annan färg på loggan. Btw, att skapa ett, i det här fallet, ett företag innan man äns börjat producera något är som att börja blåsa en ballong innan man äns har luft. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TecWizard Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Snygg dock lite tråkig, borde lägga till någon färg och fortsätt att utveckla sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 3 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Designen duger väl men inget jag skulle kunna titta på länge utan stänga ner så fort som möjligt. Jag tycker inte om när hela sidan är gardient. Sen är det även snyggare om det är olika färger och inte bara samma färg i olika nyanser och kanske en väldigt mörk annan färg på loggan. Btw, att skapa ett, i det här fallet, ett företag innan man äns börjat producera något är som att börja blåsa en ballong innan man äns har luft. Sen har vi ju faktiskt gjort lite saker... Finns på Projects. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.