Racoon14 Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 1/10 vill inte ha det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 5/10 Klart man ska köpa det, men jag bryr mig inte om spelet förns det har släppts. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 3/10 inte så mycke Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 10/10 köpte PS3 Pga dom nya GTA spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 10/10, GTA är den bästa action serien genom tiderna enligt mig. Därför längtar jag efter IV extra mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 8/10, tappade lite sug när jag fick veta att man inte kan flyga flygplan :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johkie Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Edit: Sorry för dubbelpost. När nån mod kan ju ta bort denna när dom har tid ;) Redigerat 9 Mars 2008 av Johkie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morre92 Skrivet 14 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2008 som f*n 100000000000/10 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Länktar och länktar, för det första; Det har inte kommit ut en! För det andra; man måste vara 18 år. Fortsätt längta bara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 24 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2008 Länktar och länktar, för det första; Det har inte kommit ut en! För det andra; man måste vara 18 år. Fortsätt längta bara... Vet du vad längta är? Man hade antagligen inte längat efter det om det kommit ut... Och man måste inte vara 18 år. Det är rekommendationer. Jag har småsystrar som är 4 år och tycker GTA San Andreas är skitkul. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Simpiz Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Som om, alla ålderårsgränser måste man hålla, Det är samma sak som att gå i på en krog där det är 18 årsgräns. När jag gick in på doms hemsida så skulle man skriva in hur gammal man var. jag skrev in att jag va 11 år och nu står det att jag inte har tillstånd att gå in där fören jag är 18 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
negR Skrivet 25 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 25 Mars 2008 Som om, alla ålderårsgränser måste man hålla, Det är samma sak som att gå i på en krog där det är 18 årsgräns. När jag gick in på doms hemsida så skulle man skriva in hur gammal man var. jag skrev in att jag va 11 år och nu står det att jag inte har tillstånd att gå in där fören jag är 18 år.Det finns inga åldersgränser på spel, däremot rekommendationer så att föräldrarna ska se om det är våldsamt, Sexellt innehåll eller liknadnde. Det är inte olagligt för minderåriga att köpa spel med högre åldersrekommendation än man själv har, vilket du verkar tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.