Gäst Plopp Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Det är så att min kusin har köpt en ny bärbar dator med förinstallerat Vista och det går så otroligt segt och nu vill han byta tillbaka till windows xp Men problemet är att drivrutinerna för moderkortet och grafikkortet till winXP hittar man inte någonstans har letat efter nvidia geforce 7000M överallt på internet och jag kan inte hitta någonstans Samma sak med moderkortet nforce 610M finns inte heller nått för xp när jag letat runt på internet. (Och jag har kollat på nvidias sida, det finns inte där heller) Men det vore schysst om någon vet om det finns någonstans att ladda ner dessa drivrutiner. Nån som vet? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Det är så att min kusin har köpt en ny bärbar dator med förinstallerat Vista och det går så otroligt segt och nu vill han byta tillbaka till windows xp Men problemet är att drivrutinerna för moderkortet och grafikkortet till winXP hittar man inte någonstans har letat efter nvidia geforce 7000M överallt på internet och jag kan inte hitta någonstans Samma sak med moderkortet nforce 610M finns inte heller nått för xp när jag letat runt på internet. (Och jag har kollat på nvidias sida, det finns inte där heller) Men det vore schysst om någon vet om det finns någonstans att ladda ner dessa drivrutiner. Nån som vet? Tack på förhand! Men fråga någon Expert då eller någon som kan mycket om datorer det finns ju såna på vissa sajter som man kan fråga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 ..som fuska.se :P vi får hoppas att det kommer en expert hit och svarar på din fråga :) epaaj kanske^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 http://www.nvidia.com/Download/Scan.aspx?lang=en-us Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Jag kan inte hitta något grafikkort som heter Geforce 7000 M från nvidia. Inte heller något moderkort med nforce 610M. Är du säker att du skrivit rätt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.