Hoppa till innehåll

Problem...


Rekommendera inlägg

Om det e så som jag tror så tycker jag att man ska ta det lite lungt och inte gå fram till nån främling och säga "jag gillar dig kan vi bli i hop". Lär känna dem först. Om du skaffar nån kompis eller har nån som e mycket för tjejer ta med dig han och skaffa lite tjej kompisar (det e enklare och gå tillsammans med en kill kompis, dem e lite lättare o snacka med när det gäller sånt här) En av tjejkompisarna kanske blir din flickvän nån vacker dag. Men jag tycker det e riktigt grymt bra att du e så modig och våga gå fram till en tjej och fråga. Det e as många som inte vågar det.

 

Tips:Man blir mer respekterad hos tjejer om man har lite humor. Då tycker tjejerna att man e lite charmig och då vill dem ha en som bra vän och sen vet du väl vad som händer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 63
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Mm, ett litet tips har ja.... You need to be 3-4 years older...

 

(btw, oftopic: Har ni tänkt på en sak, många snackar om självmord som om det e ått man gör nöär man e deppig, ja undrar om dom verkligen stått där med kniven i handen eller snaran om halsen, eller om dom bara tror det e aslätt.... oO)

 

(en till oftopic, ofta du inte har varit ihop med nån sen 5an Zitros o: liiiieees :o

 

lol irl joo det är sant!

 

asså få respekt börja slöss som en j*vla galning (som ja -.-') i början kommer du lätt få stryk men geinteupp slå tills du faller!!

 

...

 

skaffa häng skaffa stake hallå är de bara kärringar här ? mm självmord .. baah svälj ett rakblad elr skaffa ett liv ..

Neej man får inte respekt för att slåss folk tycker att man är töntig och det gör tjejer oxå.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

har typ också vart i en sån situation. I 6:an tänkte jag kanske lite så för jag skulle byta skola från 6-7:an för det fanns bara till 6:an på gammla skolan. Det e 500 mer pers så det e ju lite skillnad att inte alla känner varandra så finns det fler tjejer att välja mellan ;) . Men 6:an åkte vi in 2 gånger i veckan för att se hur det känndes och så för det var många andra som hade skrämt 6:orna med typ ex. när du kommer till ytterby (skolans namn) så kommer du få så mycket stryk. Men när jag var inne dem 2 dagarna börja jag tänka lite på tjejer och så för andra i min klass skaffat sig. Men sen tänkte jag att jag väntar till högstadiet för då finns det bättre brudar att välja mellan. Och jag hade rätt men nu gäller det också att träffa en tjej där som man ska börja tycka om. För jag vill prata lite med dem innan jag går vidare på den tjejen. Men när du t.ex. har en annan lektion med andra pers, några som e inne efter tjejer som jag sa på mitt inlägg innan. Gör något lite roligt så det kanske blir lite pinsamt men dem kommer komma i håg vem du e och dem kommer komma fram till dig och börja prata med dig och lära känna dig. *pust* jaa, nu har du fått lite svar för det tog lång tid att skriva. Hoppas du fick nytta av det

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

suck, borde finnas åldersgräns på de här forumet. det här tar värkligen priset på dummaste inlägget på de här forumet jag sätt på länge, en 11 åring som tänker begå självmord för att ingen han känner är kär i honom? jesus, vänta ett par år så kanske folk gillar dig? du måste vara ganska töntig om du skriver ett sånt här inlägg-,- kanske därför ingen gillar dig?

 

Nejdu, forumet är för alla. Han är också en människa, precis som du? .__.' Och nejdå, han är töntig såklart, du känner honom, eller hur?

 

Hej! Jag är skitkär i några personer, men ingen av dem gillar mig. Det säger de iaf men det kanske inte är sant... Jag har sagt hur mkt jag gillar dem men ingen av dem gillar mig. Jag har så tråkigt annars för jag har fyra vänner som jag är med. En är jag inte med så mkt med, en bråkar jag med hela tiden, en är lite galen och jag är inte med honom så mkt och en är jag med oftast men han pratar bara om Nintendo och SSBB. Jag har ett så j*vla tråkigt liv hemma också. Jag har faktiskt lite självmordstankar. hjälp mig snälla... Ge mig tips!

 

Att ta självmord gör det bara värre, det hjälper inte. Gå ut och träffa nya folk, Och man vet aldrig. Tjejer kan vara såna, dom kanske är blyga och skäms? Du är ju inte så gammal, du har massa massa år framför dej. Om 10-15 år kanske du har gift dej, har barn och har ett hus, jobb? Man vet aldrig.

Redigerat av PaiN
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

NEJ!!!! Du skall inte ta självmord det är det värsta man kan göra!!

 

Ditt liv kommer att ordna upp sig ge det bara lite tid. Kolla på dig själv du är bara 11 år har lång tid kvar att leva du kommer säkert att få dina tjejer snart det kanske bara är dem i klassen som inte gillar dig vem vet det kanske finns flera där ute som gillar dig ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

Har samma problem, Med at jag gillar många och INGEN gillar mej jag e typ med 2 st hela tiden en är typ lite störd och bara hittar på saker som jag med blir inblandad i och den ena bråkar jag med hela tiden

Redigerat av jero1
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
  • 1 månad senare...
  • 4 veckor senare...

För det första är du bara elva år, det riktiga lidandet har inte ens börjat!

För det andra är du inte kär i fyra pers, det är väl nån sorts besatthet när man inte kan sluta tänka på någon och dom inte visar några som helst känslor tillbaka.

 

Om du nu vill ha nån tjej så gå inte och säg det till henne om du inte är hundraprocentigt säker på att hon känner likadant, då kan det få bakvänd effekt och tjejen drar sej ifrån dej. Få henne att tycka att du är speciell och bättre än alla andra killar!

 

Börja inte slåss och bli en "bråkmakare" som någon tidigare skrivit, det imponerar inte på någon i en stad med mer än tusen invånare. Lär dej lite häftiga grejer istället som cold reading, trolleritrick eller kanske nån dans? Vad vet jag.

 

Om du inte bara hade vart elva år hade jag rått dej att börja gå gym, men det ska du inte göra för tidigt, köp lite snygga nya kläder istället, kanske ett halsband eller armband, det behöver inte vara något dyrt, klipp dej snyggt och blek tänderna eller nåt ;) Man behöver inte nödvändigtvis vara snygg, bara man ser fräsh ut, tjejer tänder mer på status och makt än utseende, det är bevisat, så bli klassens coolaste kille! :)

 

Men som sagt, du är bara elva år så du ska inte lägga för mycket krut på allt det än, det kommer med tiden, och det är definitivt inte ett skäl att begå självmord! Herregud, tror du att du kommer leva ihop och gifta dej med dom här tjejerna när du blir äldre? Ni kommer förändras allihopa, livet har knappt börjat än!

 

Du sa att du bara har fyra kompisar, men vad är det riktiga problemet? Jag har alltid varit ganska poppis i skolan, men totalt utfryst på fritiden, har vart det alltid och är det fortfarande. Men vill du få intressantare vänner så kan du inte bara vara dig själv, du måste vara den allra bästa sidan av dej själv, tänk på de egenskaper du vill att folk ska beakta hos dej, det kan vara humor, intelligens etc, och tänk sen på det du inte är nöjd med hos dej själv, som att du inte kan sitta still eller liknande, och gör något åt det. Iakta andra människor och lär dej vad de tycker om och letar efter hos folk.

...Nu orkar jag f*n inte skriva mer...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Är det inte uppenbart? Du behöver skaffa en hobby. Med en hobby så har du något att göra med dina kompisar.

 

Tänk efter, vad tycker du är roligt och vad har du möjlighet att göra ofta? Älskar du att spela fotboll, skatea, bada, spela basket?

 

Du behöver helt klart något att göra med dina kompisar och något annat att tänka på än hur tråkigt ditt liv är. För min egen del har det inte varit nödvändigt eftersom att jag har en så bra familj som jag tycker det är roligt att vara med, men i ditt fall låter det som du behöver göra något.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...