DiRtY Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 (redigerat) ja vilket ska man köpa. jag ahr en tv som stödjer hdmi hd och allt det så vilket paket tycker ni jag ska köpa. har funderat på arcade för det är ett bra pris och man får med allt (förutom bra spel och extra handkontroller) och jag undrar även blir det mycket (och då menar jag mycket) bätre bild om man kör med hdmi eller hd? och vad är det för skillnad på xbox live guld och silver??? Redigerat 3 Mars 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 3 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2008 Köp Premium HDMI, skillnaden mellan guld och silver är att du kan spela online mot eller med andra om du har guld ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Du får ingen hårddisk med Arcade, bara ett sketet minneskort. Så köp Premium (med HDMI). För att komplettera tysonayts inlägg så kan du med silver-Live bara ladda ner saker från Marketplace (såsom demos, trailers och extrasaker till spel), men du kan inte spela online. Du kan göra samma saker med guld, fast då kan du spela online. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 premium eller om du har råd elite. Det enda som skiljer på elite och premium är att elite har större hårdisk och är svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) Jepp, arcade är billigast men det blir dyrare ifall du ska köpa till det som kommer med premium eller elite. Själv tycker jag att du ska köpa premium. Redigerat 6 Mars 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 7 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2008 Om du vill ladda ner demos och saker till dina spel så ska du inte köpte arcade då det inte följer med nån hårdisk till den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 9 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 (redigerat) Har råd med ett elite men tycker 1000kr skillnad på premium och elite och skillnaden e för liten men elite e ju mycket snyggare och större hårdisk men va f*n 20 gb räcker och det spelar la inte så stor roll hur det ser ut man sitter la och tittar på tv och spelar och in sitter och glor på xboxet och får 100 deaths och 2 kills:P så det får la bli ett premium med hdmi då. har ni några förslag på några bra spel, jag gillar spel där man kan spela fler genom campainen, går även bra på muliplayer. Skulle vara kul me ett spel som man kan spel 2-4 på och som är ett skräckspel, men går runt i ett hus som e helt mörkt och det enda lyset man har är lampan på geväret du har, också kommer det massa äckliga gubbar och man hör massa ljud och sån skit det skulle vara as kul! Redigerat 9 Mars 2008 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 10 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 ok, men har varit och inhandlat ett arxade nu 1800 på elgiganten skit billigt, fast får det inte förän på torsdag nästa vecka:( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spawn Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 premium Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 ok, men har varit och inhandlat ett arxade nu 1800 på elgiganten skit billigt, fast får det inte förän på torsdag nästa vecka:(så du köpte ett arcarde i alla fall.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 11 Mars 2008 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 jupp, det var billigt och jag kan ju bara köpa till en hårddisk nån gån när jag får lite pengar över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.