Cattis Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 Hej Finns det någon här är bättre på Dink Smallwood än vad jag är? Har kommit fram till Goblins staden och har försökt otaliga ggr att döda dessa sega saker men icke. Resultatet blir att jag själv dör. Kan någon tipsa mig hur jag ska undvika att bli dödad hela tiden? :rolleyes: Mvh Cattis Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kaktus-Killen Skrivet 16 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 16 Mars 2004 (redigerat) Dink Smallwood e ett TOTALLT okänt spel.. fast ja har d.. :P fast jag har inte kommit så långt på de.. d suger ju.. (iaf va ja tycker) men du kan vi försöka att ha Healing saker? Redigerat 16 Mars 2004 av Kaktus-Killen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Håll er till ämnet, har ni inget vettigt att skriva så låt bli *tråd rensad* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 det bra att träna magi och göra hellfire eller fireball Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cattis Skrivet 17 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Hej och tack för respons. Jag har använt fireball, är på level 7 och har 21 i attack men ändå lyckas jag inte ta dö på dessa goblins. Är det någon som vet hur många level man kan komma till? Måste jag ha högre i macig (har 6 ) eller i defence ( har 12 ) Och de som inte vet något om spelet kanske kan låta bli att svara alls B) tack! Mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 hmm.skaffa nån båge som ska finnas i när heten kommer inte ihåg vad den heter men man behöver det till goblin bossen (tror det va så :D ) PS:vet du vart jag kan få tag i det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 jag undarr osså hur kan man få tag i det spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 det ä kul så borde försöka skaffa det igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.