Firecracker Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Aijj då Jag har en skit Scaleo P nånting, ja fick den för typ 2-3 år sen, ja minns inte riktit, den var bra i början, men nu suger den. 2.2Ghz, ej klockat.Ram typ 1024mb Hårddisken e ungefär 150gb tror jag Grafikkortent e stenålders, klarar inte Crysis på mer en low med normalt runt 11 fps... 22tums skärm, viewsonic. Nå gamla logitech b*gtalare. Standard tangentbord. Logitech joystick, Extreme3DPro, riktigt bra enligt mej. Nåt jag har glömt? Crysis och Crysis, fyfan vad jag avskyr att folk alltid ska bedömma sin dator efter ett spel.Crysis är inte det ända spelet, finns spel som är mycket roligare än det, det är ju trots allt ett riktigt grymt krävande spel, inte ens 9800 GX2 kan maxa det. Det finns många grafikkort som kan maxa crysis. Dock krävs det mer av datorn än bara grafikkortet. Här är lite simpel fakta om min dator: Namn: Dell XPS 630 RAM: ca 3GB HDD: 500GB Grafikkort: Dubbla 8800GT Processor: 4a kärnig 2.4GHz Tangentbord: Logitech G15 Bildskärm: Samsung syncmaster 205BW Mus: Logitech G5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Aijj då Jag har en skit Scaleo P nånting, ja fick den för typ 2-3 år sen, ja minns inte riktit, den var bra i början, men nu suger den. 2.2Ghz, ej klockat.Ram typ 1024mb Hårddisken e ungefär 150gb tror jag Grafikkortent e stenålders, klarar inte Crysis på mer en low med normalt runt 11 fps... 22tums skärm, viewsonic. Nå gamla logitech b*gtalare. Standard tangentbord. Logitech joystick, Extreme3DPro, riktigt bra enligt mej. Nåt jag har glömt? Crysis och Crysis, fyfan vad jag avskyr att folk alltid ska bedömma sin dator efter ett spel. Crysis är inte det ända spelet, finns spel som är mycket roligare än det, det är ju trots allt ett riktigt grymt krävande spel, inte ens 9800 GX2 kan maxa det. Det finns många grafikkort som kan maxa crysis. Dock krävs det mer av datorn än bara grafikkortet. Här är lite simpel fakta om min dator: Namn: Dell XPS 630 RAM: ca 3GB HDD: 500GB Grafikkort: Dubbla 8800GT Processor: 4a kärnig 2.4GHz Tangentbord: Logitech G15 Bildskärm: Samsung syncmaster 205BW Mus: Logitech G5 Nej, det finns inga grafikkort just nu som kan maxa Crysis. Maxa: Very High, 16xQAA, 1900 x 1200 eller liknande hög upplösning. Det är jävligt tungt. Inte ens 8800Ultra i tri-SLI klarar det. Vad jag vet finns det inget bättre grafikkort i dagsläget? 9800GX2 kan inte köras i tri-SLI. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Vet ej vad det är men den ser ut så här. Och den var dyr. ;: våra datorer i skolan ser ut så, och ärligt talat dom suger ;) fast det gör min med <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Firecracker Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Aijj då Jag har en skit Scaleo P nånting, ja fick den för typ 2-3 år sen, ja minns inte riktit, den var bra i början, men nu suger den. 2.2Ghz, ej klockat.Ram typ 1024mb Hårddisken e ungefär 150gb tror jag Grafikkortent e stenålders, klarar inte Crysis på mer en low med normalt runt 11 fps... 22tums skärm, viewsonic. Nå gamla logitech b*gtalare. Standard tangentbord. Logitech joystick, Extreme3DPro, riktigt bra enligt mej. Nåt jag har glömt? Crysis och Crysis, fyfan vad jag avskyr att folk alltid ska bedömma sin dator efter ett spel. Crysis är inte det ända spelet, finns spel som är mycket roligare än det, det är ju trots allt ett riktigt grymt krävande spel, inte ens 9800 GX2 kan maxa det. Det finns många grafikkort som kan maxa crysis. Dock krävs det mer av datorn än bara grafikkortet. Här är lite simpel fakta om min dator: Namn: Dell XPS 630 RAM: ca 3GB HDD: 500GB Grafikkort: Dubbla 8800GT Processor: 4a kärnig 2.4GHz Tangentbord: Logitech G15 Bildskärm: Samsung syncmaster 205BW Mus: Logitech G5 Nej, det finns inga grafikkort just nu som kan maxa Crysis. Maxa: Very High, 16xQAA, 1900 x 1200 eller liknande hög upplösning. Det är jävligt tungt. Inte ens 8800Ultra i tri-SLI klarar det. Vad jag vet finns det inget bättre grafikkort i dagsläget? 9800GX2 kan inte köras i tri-SLI. Sorry, mitt fel. Tänkte inte på det då jag skrev. Men jag klassade Very high som det högsta. Men sedan kom jag på att jag hade skrivit fel. XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Det händer den bästa (särskilt när det händer mig). ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 8 April 2008 Rapport Dela Skrivet 8 April 2008 Aijj då Jag har en skit Scaleo P nånting, ja fick den för typ 2-3 år sen, ja minns inte riktit, den var bra i början, men nu suger den. 2.2Ghz, ej klockat.Ram typ 1024mb Hårddisken e ungefär 150gb tror jag Grafikkortent e stenålders, klarar inte Crysis på mer en low med normalt runt 11 fps... 22tums skärm, viewsonic. Nå gamla logitech b*gtalare. Standard tangentbord. Logitech joystick, Extreme3DPro, riktigt bra enligt mej. Nåt jag har glömt? Crysis och Crysis, fyfan vad jag avskyr att folk alltid ska bedömma sin dator efter ett spel. Crysis är inte det ända spelet, finns spel som är mycket roligare än det, det är ju trots allt ett riktigt grymt krävande spel, inte ens 9800 GX2 kan maxa det. Det finns många grafikkort som kan maxa crysis. Dock krävs det mer av datorn än bara grafikkortet. Här är lite simpel fakta om min dator: Namn: Dell XPS 630 RAM: ca 3GB HDD: 500GB Grafikkort: Dubbla 8800GT Processor: 4a kärnig 2.4GHz Tangentbord: Logitech G15 Bildskärm: Samsung syncmaster 205BW Mus: Logitech G5 Nej, det finns inga grafikkort just nu som kan maxa Crysis. Maxa: Very High, 16xQAA, 1900 x 1200 eller liknande hög upplösning. Det är jävligt tungt. Inte ens 8800Ultra i tri-SLI klarar det. Vad jag vet finns det inget bättre grafikkort i dagsläget? 9800GX2 kan inte köras i tri-SLI. 8800ultra funkar sämre i tri-SLI, bäst då det är två.Men 9800GX2 spöar anuset av 8800Ultra, dock är det grymt stort :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Aijj då Jag har en skit Scaleo P nånting, ja fick den för typ 2-3 år sen, ja minns inte riktit, den var bra i början, men nu suger den. 2.2Ghz, ej klockat.Ram typ 1024mb Hårddisken e ungefär 150gb tror jag Grafikkortent e stenålders, klarar inte Crysis på mer en low med normalt runt 11 fps... 22tums skärm, viewsonic. Nå gamla logitech b*gtalare. Standard tangentbord. Logitech joystick, Extreme3DPro, riktigt bra enligt mej. Nåt jag har glömt? Crysis och Crysis, fyfan vad jag avskyr att folk alltid ska bedömma sin dator efter ett spel. Crysis är inte det ända spelet, finns spel som är mycket roligare än det, det är ju trots allt ett riktigt grymt krävande spel, inte ens 9800 GX2 kan maxa det. Det finns många grafikkort som kan maxa crysis. Dock krävs det mer av datorn än bara grafikkortet. Här är lite simpel fakta om min dator: Namn: Dell XPS 630 RAM: ca 3GB HDD: 500GB Grafikkort: Dubbla 8800GT Processor: 4a kärnig 2.4GHz Tangentbord: Logitech G15 Bildskärm: Samsung syncmaster 205BW Mus: Logitech G5 Nej, det finns inga grafikkort just nu som kan maxa Crysis. Maxa: Very High, 16xQAA, 1900 x 1200 eller liknande hög upplösning. Det är jävligt tungt. Inte ens 8800Ultra i tri-SLI klarar det. Vad jag vet finns det inget bättre grafikkort i dagsläget? 9800GX2 kan inte köras i tri-SLI. 8800ultra funkar sämre i tri-SLI, bäst då det är två.Men 9800GX2 spöar anuset av 8800Ultra, dock är det grymt stort :) 8800Ultra i tri-SLI funkar ju helt klart bättre än när det är vanlig SLI. Om man då bortser från priset. 9800GX2 spöar ett ensamt 8800Ultra, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Keylogger Skrivet 9 April 2008 Rapport Dela Skrivet 9 April 2008 Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.3GHz Memory: 2048MB RAM NVIDIA GeForce 8500 GT 512 mb G11 gaming tangentbord Drive: C: Free Space: 61.1 GB Total Space: 142.4 GB File System: NTFS Model: SAMSUNG HD321KJ Drive: G: Free Space: 237.5 GB Total Space: 286.2 GB File System: NTFS Model: ST330083 1A USB Device Drive: Z: Free Space: 59.1 GB Total Space: 162.8 GB File System: NTFS Model: SAMSUNG HD321KJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ADRIAN_93 Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Processor: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 4400+, MMX, 3DNow (2 CPUs), ~2.3GHz Memory: 2048MB RAM NVIDIA GeForce 8500 GT 512 mb G11 gaming tangentbord Drive: C: Free Space: 61.1 GB Total Space: 142.4 GB File System: NTFS Model: SAMSUNG HD321KJ Drive: G: Free Space: 237.5 GB Total Space: 286.2 GB File System: NTFS Model: ST330083 1A USB Device Drive: Z: Free Space: 59.1 GB Total Space: 162.8 GB File System: NTFS Model: SAMSUNG HD321KJ Typ som min dator då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThaNooB Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 Min data är ganska kass. Kan inte så mycket om dator. Någon Net2World 2G ram Grafikkortet är NVIDIA något... Razer 3G mus (hade Razer Copperhead Chaos Green förut) Logitech G15 tangentbord Ja, jag "bryr" mig faktiskt inte om vad som finns i, bara den funkar TYP!!! Fick denna datorn i julas. Men vill gärna ha en ny (inte nu dock) typ en AlienWare ALX CrossfireX http://image.alienware.com/images/product_...e_front_big.jpg http://image.alienware.com/images/product_...ll_oobe_big.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 19 April 2008 Rapport Dela Skrivet 19 April 2008 (redigerat) AMD Athlon™ 64 X2-processor 6000+ Intern hårddisk - 500 GB nVIDIA® GeForce™ 8500 GT TurboCache med PureVideo-teknik 3,5GB Ram Windows Vista Home Premuim Högtalar set som nån har tillverkat. http://img237.imageshack.us/img237/9184/displayimageaspxpk9.jpg Fast "skyddet" för CD-luckan som ni ser längst upp gick sönder när jag kom hem från DH. -.- Redigerat 19 April 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guthian Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) Jag har en Dell datorn =P Inspiron 1520 färg: svart typ: bärbar Datorn har Intel® Core2 Duo CPU T5450 @ 1,66 GHz 1,66 GHz, 1,00 GB RAM 74,5GB Hårddisksminne (21,9 använt utrymme) OS: Windows XP, har tänkt att byta till Windows Vista, men i och för sig så innehåller Vista samma sorts brister som Windows XP hade när den kom ut. Datorns ålder: knappt 8 månader sen jag fick den ja ni ser rätt.. fick den. jag fick den av skolan :D Chans att hacka sig in på datorn, hmm? har typ 5 antivirus program och 3 brandväggar. lycka till... nää datorn blev inte segare, har typ ändrat lite i registret och nu är den snabb ändrade i BIOS också så att hårdisken har en prestanda inställning vilket betyder att den är mycket snabbare Bakgrundsbild: yay den är så hentai lol... EDIT: för er som undrar vad Hentai är: Sexuellt pervers. =P sure why not ge mig en varning men jag måste stå för vad jag skriver rite? Antivirus program: F-Secure, PC-Tools Spyware Doctor med antivirus funktion, Avast Home Edition, AVG, McAffe Brandväggar: Windows brandvägg, PC-Tools Spyware Doctor och inbyggda brandväggar i Antivirus program (räknar de inbyggda som ett) Redigerat 20 April 2008 av guthian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.