Median Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 guthian: Det där är för mycket anti-virus program! Jag lovar att dom håller på att fighta med varandra -.-' Man ska igentligen inte ha mer än ett anti-virus program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guthian Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 (redigerat) självklart är jag medveten om detta men detta problem upstår ej för mig EDIT: antagligen för att de inte körs samtidigt. E,EDIT: jag har några prestanda objekt också, CCleaner, Norton Security Scan och sånt Redigerat 20 April 2008 av guthian Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ThemasteR32 Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 Jag har en.... ACER Aspire 3682NWXMi system: Windows vista ultimate : Intel Celeron M processor 420 (1.6 GHz, 533 MHz FSB, 1MB L2 cache) : 14.1" WXGA CrystalBrite LCD : Mobile Intel 940 GML Express Chipset : 60GB HDD : DVD-Super Multi double layer (support DVD+R Double Layer/DVD+RW) : 512 DDR2 : 802. 11b/g wireless LAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 guthian: Då ska jag bara säga några saker, Skrota McAFee, skitdåligt virus program, nästan lika dåligt som Norton, den där Chobits wallpapern är inte Hentai (Då Hentai innehåller sexuellt innehåll), det är Ecchi som är en beteckning för viss nakenhet, där i dom flesta fallen inte visas mer än bara brösten. Aja, låt oss gå on-topic igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 http://www.komplett.se/k/ci.aspx?sku=10158 sån har jag :x Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
guthian Skrivet 20 April 2008 Rapport Dela Skrivet 20 April 2008 guthian: Då ska jag bara säga några saker, Skrota McAFee, skitdåligt virus program, nästan lika dåligt som Norton, den där Chobits wallpapern är inte Hentai (Då Hentai innehåller sexuellt innehåll), det är Ecchi som är en beteckning för viss nakenhet, där i dom flesta fallen inte visas mer än bara brösten. Aja, låt oss gå on-topic igen. spela rolan lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sussanna519 Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Vet inte vad jag har för dator... Den är ihopplockad och var skitbra för ett år sen. Men nu har min pappa en ännu bättre dator... :rolleyes: Grafikkort: NVIDIA GeForce 6600 GT Minne: Super RAM DDR-400 PC3200 DIMM Moderkort: Asus A8N-E Mer vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 Vet inte vad jag har för dator... Den är ihopplockad och var skitbra för ett år sen.Och min farmor lirar Quake med Dalai Lama. ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 wow jag har bara nån svart dell xp och nån j*vla kass router som man måste rycka sladden då och då exakt samma här,orka dell Routers. Btw...min dator är 2-3 år gammal.Jag kan beskriva den med ca 3,5 ord: Den Suger Fitt..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 21 April 2008 Rapport Dela Skrivet 21 April 2008 (redigerat) Vet inte vad jag har för dator... Den är ihopplockad och var skitbra för ett år sen. Tja, en dator kan vara skitbra ett år efter också :_: Redigerat 21 April 2008 av Odet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Sladdis Skrivet 25 April 2008 Rapport Dela Skrivet 25 April 2008 Vete f*n vad jag är för nåt, men jag kan beskriva mig med en sak: en SKITHÖG! Öh..okej? ;p Dell....mer pallar jag inte skriva eller hitta...lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XD1 Skrivet 26 April 2008 Rapport Dela Skrivet 26 April 2008 Jag har en windows vista Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.