Gäst Glassgubben Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 (redigerat) Aja jag ska köpa en ny dell det är en XPS 420 Intel® Core 2 Duo E4400-processor (2,00 GHz, 2 MB, 800 MHz), Äkta Windows Vista® Home Premium - svenska det är den översta så vad tycker ni? ska jag köpa denna jag ska ju spela spel på den oh den verkar ju kunna uppfylla det kravet. (: Edit:länken funkade inte så jag skrev fakta om den i stället. Redigerat 4 Mars 2008 av Glassgubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vilket GTA är det som är krav? Jag kan inte tänka mig att någon dator som kostar över 5000 kr kan ha problem med varken GTA:SA eller CS. Länken fungerar inte. Du kan inte länka till din varukorg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Ojdå jag ska försöka fixa länken,mm det är gta sanandreas och cs 1.6 offtopic:båda datorerna jag har nu är kontors datorer och dem kan inte ta cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Vad är det för hårdvara i dessa två datorer du har då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Den datorn du länkade till kommer absolut kunna köra både GTA SA och CS 1.6 ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 4 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2008 Det här http://www.netgiganten.se/product_info.php...;products_id=76 spöar skiten ur GTA, cs 1.6, cz, css. Och lite andra DX9 spel men förvänta dig inte bra grafik på spel som Far cry osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Dell är värdelöst, de nyaste datorerna går ju inte att modda alls. skulle hjälpa att sätta in lite nya grejjer i min polares dell dator. skiten gick ju faen inte att öppna typ bygg egen eller köp från en kvalité hemsida. dell lurar bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mr.profs Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Sitter själv på en XPS 420, är nöjd med den, men jag har en Q6600 quad, 8800 GT och 3 GB RAM Minne Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 har en dell från 2001 men den går ju fortfarande bara att den inte tar spelen som jag tycker är roligah :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Dell är värdelöst, de nyaste datorerna går ju inte att modda alls. skulle hjälpa att sätta in lite nya grejjer i min polares dell dator. skiten gick ju faen inte att öppna typ bygg egen eller köp från en kvalité hemsida. dell lurar bara DELL är världsledande på datorer, ok, datorerna behöver inte vara dåliga för att det finns uppgraderingsspärr.Men DELL tar fram bra kvalite på datorer varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Håller med wAcko jag, han har helt rätt, man kan i princip inte byta några komponenter, och man brukar få betala onödigt mycket för en rätt obalanserad dator... (så var det när jag köpte en dell för några år sedan iaf...) Köp eget och bygg ihop själv, billigast och bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 mmm det är ju lika lätt som att hitta en nål i en hö stack om man är okunnig vilket jag är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.