krille97 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 shoo.... min skola suger iaf min lärare hon har nästan strypt en i min klass :P hon är läskig, hon käkar på pennor,petar sig i näsan,örona,lucktar svett,pratar om p*** å hittl*r när vi ska snacka om medlentiden :P hur har ni det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) Fel forum? OnT: Ser inget fel på min skola förtom en del virriga lärare... Redigerat 5 Mars 2008 av adde94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Fel forum? OnT: Ser inget fel på min skola förtom en del virriga lärare... Jo den kanske skulle ha varit i Skola & Utbildnings forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 Fel forum, flyttar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 min lärare har också strypt någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EDOBEM Skrivet 6 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2008 vad är det för fel på att prata om hitler på historian? Min skola är rätt ok men det enda dåliga är att man inte kan äta hur mkt man vill i matsalen :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 8 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2008 Lärarna på min skola har extremt dålig koll, speciellt på lektioner och läxor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 9 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2008 :o shit han hon försökt att strypa en :o galen lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Rätt okej men allt på skolan är gammalt, inklusive lärare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GameLevel Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Man känner igen sej lite.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst golf Skrivet 10 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2008 Man känner igen sej lite.... lite....? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 11 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Mars 2008 Vi har en lärare som vi j*vlas med. Hon får värsta anfallen. Annars ser jag inget fel med min skola. Har en religöst lärare, mn man märker det in på henne. btw: Varför censurera Hitler? Jag ser inget fel att snacka om Hitler på historian, andra världskriget är hör till historian, inklusive Hitler. Vi snackade om nasism på religonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.