DiRtY Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 (redigerat) hej, jag var och köpte bf2 idag och installerade det och laddade ner den senaste patchen men när jag skulle spela online så gick jag in på en server men sen när den har laddat klart och man ska in på banan så kommer man in också laggar det fast också blir jag kikade också står det att jag har blivit kikade by punkbuster (se bigogad bild) men wtf e felet? Klicka på bilden till vänster för att se!! Redigerat 5 Mars 2008 av underwar Citera
BLABLABLAAAAS Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Skrivet 5 Mars 2008 Hej. Först, testa med att uppdatera punkbuster. När du startat programet så trycker du på "Add Game" och sen trycker du på Battlefield 2. Efter det så trycker du på "Check For Updates". Testa att gå in på en server nu då. Om inte det går så måste du skapa en genväg av Battlefield 2 på skrivbordet, sen högerklickar du på den och trycker på egenskaper, och sen Kompatibilitet och sen "Kör det här programmet som en användare" Ps. Det kan stå annat där vid Kompatibilitet, för jag har Vista. Men jag tror det står likadant :P Testa nu om det går. Om det inte går, skicka PM till mig då. Citera
DiRtY Skrivet 5 Mars 2008 Författare Rapport Skrivet 5 Mars 2008 Hej. Först, testa med att uppdatera punkbuster. När du startat programet så trycker du på "Add Game" och sen trycker du på Battlefield 2. Efter det så trycker du på "Check For Updates". Testa att gå in på en server nu då. Om inte det går så måste du skapa en genväg av Battlefield 2 på skrivbordet, sen högerklickar du på den och trycker på egenskaper, och sen Kompatibilitet och sen "Kör det här programmet som en användare" Ps. Det kan stå annat där vid Kompatibilitet, för jag har Vista. Men jag tror det står likadant :P Testa nu om det går. Om det inte går, skicka PM till mig då. ok, jag har oxå vista men ska byta till xp Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.