Gäst OneDream Skrivet 12 Augusti 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2008 de har ändrat, slutet på 2008 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 29 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2009 Bör inte vara lång tid kvar nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Men nu har jag fått en beta key. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Detta spel är askul! Jag är Beta-Testare i den Stängda Betan. Jag kan tyvärr inte berätta något mer på grund av NDA-lagen :( För övrigt så vet jag när öppna betan startar. Den startar i Juni 2009. DICE har bekräftat det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Har också en beta key (: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Racoon14 Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Har också en beta key (: Me too :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 derkaerka, om ni har lust att spela nån gång ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Riktigt kul, ni som inte ansökt om en beta key, DO IT! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kuddie Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Ja, fick en oxå. Tkr dock att dom borde söka folk som vill hjälpa spelet att bli bättre inte bara spela -.-' Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Ja, fick en oxå. Tkr dock att dom borde söka folk som vill hjälpa spelet att bli bättre inte bara spela -.-'Men det har ju varit olika beta faser, i den första var man typ tvungen att fylla i massa frågor och så. :) Tror jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Ja, fick en oxå. Tkr dock att dom borde söka folk som vill hjälpa spelet att bli bättre inte bara spela -.-'Men det har ju varit olika beta faser, i den första var man typ tvungen att fylla i massa frågor och så. :) Tror jag Ja, på den första betan var du tvungen att typ skriva varför just du skulle få en Beta-Key. Plus att jag både spelar fast det är kul, men jag har också rapporterat buggar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 har en betakey och det var roligt i början. Det skulle funnits med en voice-chatt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg